Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Undrar vart man får tag på en sådan baraSeiko mini Turtle är inte så mini som det låter. Jag hade gått för en Seiko Skx013 eller Islander ISL-05 ifall jag var ni.
Surfa lite på nätet så hittar man nog bägge.Undrar vart man får tag på en sådan bara
Seiko mini Turtle är inte så mini som det låter. Jag hade gått för en Seiko Skx013 eller Islander ISL-05 ifall jag var ni.
Surfa lite på nätet så hittar man nog bägge.
Vad babblar du om? Jag har inte tryckt upp en annons i någons ansikte. Jag gav enbart rekommendation.Aldrig fel med gratisreklam. Skall också börja pusha klockor jag säljer på K&S i forumtrådar.
Alla borde köpa en Casio Duro till sina flickvänner. 44mm är perfekt för deras handleder.
Riktigt smakfull samling!Frugans trippel…
Hon har bra smak och väljer med omsorg.
Cool fruFrugans trippel…
Hon har bra smak och väljer med omsorg.
Helt underbart att ha en partner som också gillar klockor. Vi har många sköna diskussioner. letar och tittar både tillsammans och åt varandra! Superhärligt.Cool fru
Härligt att det finns fler som gör som mig och min fruHelt underbart att ha en partner som också gillar klockor. Vi har många sköna diskussioner. letar och tittar både tillsammans och åt varandra! Superhärligt.
Jäklar, hon har mycket att välja på!Här kommer min frus nuvarande klocksamling.Seiko Presage2 x CertinaTag Heuer MonacoGlycine och Victorinox2xRado2 x Longines
Frugans senaste kom hem idag Rado igen hennes tredje.
Satfläsk vilket konstverk!!Jag funderade och klurade ett års tid innan jag bestämde mig för denna till frun. Hon var inte sugen på Rolex visste jag och gärna inte för stor klocka (även om det är inne till tjejer) och jag ville ge henne något med diamanter och fint automatverk. Det blev godkänt betyg på gåvan.