Norrfälls
Basic
Vilken Omega bär frugan?Matchar med frugan idag!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vilken Omega bär frugan?Matchar med frugan idag!
Det där är en Omega Seamaster Aqua Terra 28mm. Fantastiskt fin klocka imo!Vilken Omega bär frugan?
Mycket, tack!Det där är en Omega Seamaster Aqua Terra 28mm. Fantastiskt fin klocka imo!
"Tjejen" = "Frun", eller?På Bröllopsresa i Nice och stannade naturligtvis förbi Cartier. Vi bestämde oss för en Cartier Tank att dela på och tjejen blev direkt förälskad.
Servicen/mottagandet var exceptionellt.
Det blev inget bröllop. Slantarna gick till klockan Bara bröllopsresa och klocka."Tjejen" = "Frun", eller?
Haha helt rätt. Faller inte lika naturligt på tungan än"Tjejen" = "Frun", eller?
Det händer precis alla, det var därför jag vågade ta upp det.Haha helt rätt. Faller inte lika naturligt på tungan än
Har förstått detta just nu. Trodde bara det jag som var så pinsamDet händer precis alla, det var därför jag vågade ta upp det.
Alltså PRX är ju en riktig fullträff får man säga.En present som blev succé
Yes, 35mm!Alltså PRX är ju en riktig fullträff får man säga.
35mm?
Min sambo har älskat och burit sin tank sen hon fick den på sin 30-års dag (oktober förra året), idag har hon köpt till band den och kollar på dykare från Tudor & SeikoTank!
Sakta men säkert har jag fått henne intresserad av klockor. Innan beslutet gjorde hon en hel del research och jag ertappade henne bland annat läsa artiklar / kolla videor på Hodinkee. Riktigt kul tycker jag
Vi har också börjat diskutera att samäga en santos de Cartier!
Vad kul! Väldigt roligt att kunna dela och diskutera hobbyn med sin respektive!Min sambo har älskat och burit sin tank sen hon fick den på sin 30-års dag (oktober förra året), idag har hon köpt till band den och kollar på dykare från Tudor & Seiko
Verkligen, hon är såklart inte lika såld som mig men lagom mycket för att orka med mitt prat om klockorVad kul! Väldigt roligt att kunna dela och diskutera hobbyn med sin respektive!
Vad blev det för band? Hon ska komplettera med ett läder till hösten, är det bara Cartier OEM som gäller?
Senaste tillskottet i frugans samling
Cartier drive de Cartier
WSMN0011
31mm ?Mkt nöjd med sin datejust