Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ah, tungt. Fungerar den manuella uppvridningen friktionsfritt med flickvännens förväntningar på klockan?Yes, manuell!
Javisst; i början hoppade jag upp på morgnarna för att dra upp den men nu gör hon det själv. Är ju lite mysigt att känna mekaniken när den dras uppAh, tungt. Fungerar den manuella uppvridningen friktionsfritt med flickvännens förväntningar på klockan?
Har du inte lärt dig att tjejen alltid har rätt, oavsett vad det gäller. Eller är det bara min tjej?Tjejen försöker övertala mig att sälja hennes femsiffriga Exp II Polar till fördel för en sexsiffrig tvåtons-DJ. Vad säger panelen - ska jag vika ner mig?
Haha, inte min tjej - hon är förnuftig!Har du inte lärt dig att tjejen alltid har rätt, oavsett vad det gäller. Eller är det bara min tjej?Skämt åsido, jag ser inget problem med det, om hon hellre vill ha en sådan.
Haha du har tur duHaha, inte min tjej - hon är förnuftig!
Tråkigt med tvåtons-DJ dock, det har varenda tjej som bär klocka i Stockholms innerstad.
Nej Explorer II är ju en helt klart underskattad klocka… riktigt snygg ångrar att jag sålde min gamla explorer…Tjejen försöker övertala mig att sälja hennes femsiffriga Exp II Polar till fördel för en sexsiffrig tvåtons-DJ. Vad säger panelen - ska jag vika ner mig?
Du kanske får chansen att köpa en opolerad snart då (om tjejen får bestämma)Nej Explorer II är ju en helt klart underskattad klocka… riktigt snygg ångrar att jag sålde min gamla explorer…
Bara det är rätt pris så är jag absolut intresseradDu kanske får chansen att köpa en opolerad snart då (om tjejen får bestämma)![]()
Riktigt snygg!Ny klocka till frugan idag![]()
![]()
Seiko mini Turtle är inte så mini som det låter. Jag hade gått för en Seiko Skx013 eller Islander ISL-05 ifall jag var ni.Sambon har fått en 26mm Datejust av mig som hon använder dagligen. Det finns intresse för en dykare också men små handleder gör det till en utmaning. Någon som har haft en Seiko Turtle (mini) på mindre handleder och kan skicka bilder?