Bra byte, fantastiskt snygg!Frun har bytt ut sin Tudor BB 32 mot Cartier.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bra byte, fantastiskt snygg!Frun har bytt ut sin Tudor BB 32 mot Cartier.
Härlig samling hon harLite av frugans samling
Snygg! Vad är det för storlek? Har drive utgått ur Cartiers sortiment?Senaste tillskottet i frugans samling
Cartier drive de Cartier
WSMN0011
Den är 38x39 tror den finns kvar i sortimentet köpte den ny hos Nymans och finns kvar på hemsidan WSNM0011Snygg! Vad är det för storlek? Har drive utgått ur Cartiers sortiment?
Tack På Cartiers hemsida fanns inga drive. Den blir dock för stor är jag rädd. Men jag har provat ovan storlek själv och gillar denDen är 38x39 tror den finns kvar i sortimentet köpte den ny hos Nymans och finns kvar på hemsidan WSNM0011
Ja den passar henne riktigt bra tycker jag. Hon köpte den i somras från AD .
Är den tvåton?Panthère från 1999. Mycket klocka/smycke för pengarna.
Japp, one row. Den i mitten.Är den tvåton?
Det är ju typiskt när man är redo att kasta Rolex dj efter dem… Då föredrar de nåt plastigt, eller ”vadå, klocka finns ju i mobilen”…En Garmin Venu har fiskat i över 12år på vilken klocka hon kan tänkas vilja ha. Men det är mest diamanter i andra typer av smycken som gäller.
Hon såg en Maurice Lacriox Aikon Rosa/Vit för ett tag sen och gillade den:
Även Mission to Venus har nämnts med ett gummi eller natoband:
Snyggast tycker jag är en Rolex Datejust vitguld med rosa tavla och diamanter, hade intresset funnits hade det blivit en dyr julklapp något år
Vad går den lös på? Riktigt fin!Bra byte, fantastiskt snygg!
Haha exakt så!Det är ju typiskt när man är redo att kasta Rolex dj efter dem… Då föredrar de nåt plastigt, eller ”vadå, klocka finns ju i mobilen”…
Istället skaffar man klockor till sig själv, vilket flickvännen tycker är helt obegripligt…Haha exakt så!
har fått bli ”is” i ringar och örhängen istället
Jag lät tillverka en klocka som jag själv hade designat del för del. Detta är väldigt personligt och passar så klart inte allas smak men hon började gråta när hon fick se denTjena tjena!
Jag är kvinna och ny här på forumet. Jag har ett stort intresse för klockor, men jag tycker att utbudet för damklockor hos lyxmärkena är ganska uselt rent utsagt. Därför känner jag att jag skulle behöva lite bra idéer på klockor från er klockentusiaster. Vad har era flickvänner för klockor? Vad tycker ni är snyggt på en damhandled?
Jäklar var cool och vilken fin present!Jag lät tillverka en klocka som jag själv hade designat del för del. Detta är väldigt personligt och passar så klart inte allas smak men hon började gråta när hon fick se den
Jag tror att jag har nån form av diagnos för allting började relativt enkelt. Jag hittade personer pp Instagram som moddad seiko klockor och en fransman vid namn bbmod_france på Instagram rekommenderade att vi skulle modda en Skx013. Problemet med den modellen är att där knappt fanns några roliga moddar.Jäklar var cool och vilken fin present!
Tycker, den dessutom är riktigt snygg Är du konstruktör eller likande eller bara ett intresse?
Är det influenser från fotografering i den?
Jag är bara en hobbyfotograf Jag får dock bra idéer ibland, detta kan vara en av mina bästa idéer någonsin hahaJäklar var cool och vilken fin present!
Tycker, den dessutom är riktigt snygg Är du konstruktör eller likande eller bara ett intresse?
Är det influenser från fotografering i den?
Beror väl på hur flickvännen ser ut; mina handleder klarar det inte men många kvinnor kan bära upp 40mm snyggt.40mm dressare till flickvän, kan det funka? Personligen skulle jag själv inte bära en så stor dressare men hon säger att hon gillar stora klockor. (Oklart om det är på mig hon menar)
Större klockor på tjejer kan vara och är ofta mycket snyggt, IMHO och många andras (om du googlar på det).40mm dressare till flickvän, kan det funka? Personligen skulle jag själv inte bära en så stor dressare men hon säger att hon gillar stora klockor. (Oklart om det är på mig hon menar)
Ja lite svårt att prova liksom när man vill överaska ,Beror väl på hur flickvännen ser ut; mina handleder klarar det inte men många kvinnor kan bära upp 40mm snyggt.
Men jag håller med, större klockor kan vara snyggt!