Jobbar på en advokatbyrå i Göteborg. Har ni några juridiska frågor är ni välkomna att kontakta mig 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Å fan! Jobbar ni på samma bolag?![]()
Ingen aning, kan så vara...
** är världens största IT-företag med totala intäkter på 126 miljarder USD under räkenskapsåret 2010.
**s placering på Fortune 500-listan år 2010: Nr
Som 2013 puttats ned till plats 15?
Varför inte bara säga Hewlett-Packard?** är världens största IT-företag med totala intäkter på 126 miljarder USD under räkenskapsåret 2010.
**s placering på Fortune 500-listan år 2010: Nr 10.
** är världens största IT-företag med totala intäkter på 126 miljarder USD under räkenskapsåret 2010.
**s placering på Fortune 500-listan år 2010: Nr 10.
Sent from my iPad using Tapatalk HD
Som jag har förstått det så har man för en gång skull inte gått aktieägarnas ärende utan pumpat in stora summor i R&D. Långsiktigt tänkande i en kvartalsbaserad ekonomi gillas inte på såna listor.
Nog om detta. Tillräckligt stort för att ge möjligheter till olika tjänster utan att byta bolag. Jag trivs.
Sent from my iPad using Tapatalk HD
Där sitter jag iallafall. Bor t.o.m bara några hundra meter från kontoret dessutomSitter du i Frösunda här i Sthlm? Känner en mängd människor där.
Där sitter jag iallafall. Bor t.o.m bara några hundra meter från kontoret dessutom![]()
Jobbar med planritningar och visualisering åt fastighetsmäklare och andra kunder inom bostadssektorn. Trevligt, trevligt!
Anställd av en liten firma i Göteborg, är du i samma bransch?Ser man på, som egen eller anställd?
Välkommen Walter, posta bild på Monacon! Se till att Pinkman registrerar sig oxåJag säljer droger på dagarna för att kunna finansiera mitt klockmissbruk.
Railmaster ?!Får inte glömma Ball watches!
Går taxametern i gång dåJobbar på en advokatbyrå i Göteborg. Har ni några juridiska frågor är ni välkomna att kontakta mig![]()
Railmaster ?!
Ni får alltså inte ha på er klocka på arbetstid? De gånger då jag mest anar klockor på tv är när de så kallade tv-kockarna figurerar i rutan! Känns som det är kotym bland dessa att alltid ha feta klockor?Kocken är kock... såg att jag hade några kollegor här. Inte heller jag får ha klocka på mig under arbetstid, förstår för gjort några tryckplatteprover på ringar o klockor under åren... Finns i huvudstaden och läger en del i köket och en del att utbilda framtida köksmästare.
Stämmer, många har spons... Så du ser en hel del klockor i köken, både på dem och andra som har de som förebild. Gör det dock varken lagligt eller mer hygieniskt tyvärr.Ni får alltså inte ha på er klocka på arbetstid? De gånger då jag mest anar klockor på tv är när de så kallade tv-kockarna figurerar i rutan! Känns som det är kotym bland dessa att alltid ha feta klockor?