• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad har ni för yrke?

Som 2013 puttats ned till plats 15?

Som jag har förstått det så har man för en gång skull inte gått aktieägarnas ärende utan pumpat in stora summor i R&D. Långsiktigt tänkande i en kvartalsbaserad ekonomi gillas inte på såna listor.

Nog om detta. Tillräckligt stort för att ge möjligheter till olika tjänster utan att byta bolag. Jag trivs.

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Som jag har förstått det så har man för en gång skull inte gått aktieägarnas ärende utan pumpat in stora summor i R&D. Långsiktigt tänkande i en kvartalsbaserad ekonomi gillas inte på såna listor.

Nog om detta. Tillräckligt stort för att ge möjligheter till olika tjänster utan att byta bolag. Jag trivs.
Sent from my iPad using Tapatalk HD

Sitter du i Frösunda här i Sthlm? Känner en mängd människor där.

Kocken är kock... såg att jag hade några kollegor här. Inte heller jag får ha klocka på mig under arbetstid, förstår för gjort några tryckplatteprover på ringar o klockor under åren... Finns i huvudstaden och läger en del i köket och en del att utbilda framtida köksmästare.

Ska flytta till Stockholm senare i januari för att börja studera "allt" inom mode på anrika Tillskärarakademin. Tänkte söka jobb för att ha något på sidan, PM:a om du känner till något eller rent av är en arbetsgivare!

Kocken är kock... såg att jag hade några kollegor här. Inte heller jag får ha klocka på mig under arbetstid, förstår för gjort några tryckplatteprover på ringar o klockor under åren... Finns i huvudstaden och läger en del i köket och en del att utbilda framtida köksmästare.
Ni får alltså inte ha på er klocka på arbetstid? De gånger då jag mest anar klockor på tv är när de så kallade tv-kockarna figurerar i rutan! Känns som det är kotym bland dessa att alltid ha feta klockor?

Ni får alltså inte ha på er klocka på arbetstid? De gånger då jag mest anar klockor på tv är när de så kallade tv-kockarna figurerar i rutan! Känns som det är kotym bland dessa att alltid ha feta klockor?
Stämmer, många har spons... Så du ser en hel del klockor i köken, både på dem och andra som har de som förebild. Gör det dock varken lagligt eller mer hygieniskt tyvärr.

Tillbaka
Topp