• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad har ni för yrke?

Skicka PM om du behöver en butler som avlastar dig. Jag är skitbra på att vika skjortor, shotta jäger och lovar att inte antasta donnan mer än nödvändigt.

Vilket CV!
Du kan få bli min butler om du vill.
Du får fri tillgång till TVn (du betalar avgiften), eget rum i verktygsboden och en råtta som sällskap. Betalar i utgångna kuponger och subway kvitton.

Vilket CV!
Du kan få bli min butler om du vill.
Du får fri tillgång till TVn (du betalar avgiften), eget rum i verktygsboden och en råtta som sällskap. Betalar i utgångna kuponger och subway kvitton.

Har du vinkyl ? Ska bara packa ner bandstiftsverktyget och en låda snus så sätter jag mig på tåget.

Datautbildare inom uppdragsutbildning(gärna Excel) som även arbetar med särskoleelever inom gymnasiet och vux.
Är en jävel på att koka kaffe och fixa firmafester.

Marknads- och Försäljningschef inom industriell temperaturmätning. Pm:a gärna om ni har någon kul process för referebsprojekt, tex bryggerier eller andra kul processer :)

Läkare. Bär klocka till och från jobbet.
Känner igen det där...men skippar man sökaren eller stetoskopet har man en ficka över...
20140110_085704_zps50a32398.jpg

Känner igen det där...men skippar man sökaren eller stetoskopet har man en ficka över...
20140110_085704_zps50a32398.jpg
De mer seniora läkarna brukar ju bära klocka, men tycker det känns lite larvigt när det så uppenbart strider mot hygienrutinerna. Däremot funderar jag på att börja bära klocka på morgonmötet. Skulle va kul att ha olika klockor varje dag och se om nån noterar det. :)

De mer seniora läkarna brukar ju bära klocka, men tycker det känns lite larvigt när det så uppenbart strider mot hygienrutinerna. Däremot funderar jag på att börja bära klocka på morgonmötet. Skulle va kul att ha olika klockor varje dag och se om nån noterar det. :)
Det funkar! Har faktiskt hittat ett par likasinnade på det sättet.

Tillbaka
Topp