Filmbranschen
Då vet jag vem jag ska pm:a när vi ska förhandla rättigheter
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Filmbranschen
Parkbänksalkis?Lösdrivare.
Parkbänksalkis?
Vilket drömliv alltså... minsta bekymmer så super man bort det i solskenet på sin favoritbänk! Ska jag bli i nästa liv
Ingen vidare börshaj som måste kränga cyklar till vardagsMenade att Ernesto är. Jag är både börshaj och cykelhandlare. Eventuellt hemmaman om min nya flickvän lyckas med sin friidrottskarriär...
Ingen vidare börshaj som måste kränga cyklar till vardags
Menade att Ernesto är. Jag är både börshaj och cykelhandlare. Eventuellt hemmaman om min nya flickvän lyckas med sin friidrottskarriär...
Skicka PM om du behöver en butler som avlastar dig. Jag är skitbra på att vika skjortor, shotta jäger och lovar att inte antasta donnan mer än nödvändigt.
Skicka PM om du behöver en butler som avlastar dig. Jag är skitbra på att vika skjortor, shotta jäger och lovar att inte antasta donnan mer än nödvändigt.
Vilket CV!
Du kan få bli min butler om du vill.
Du får fri tillgång till TVn (du betalar avgiften), eget rum i verktygsboden och en råtta som sällskap. Betalar i utgångna kuponger och subway kvitton.
Har du vinkyl ? Ska bara packa ner bandstiftsverktyget och en låda snus så sätter jag mig på tåget.
Finns en gammal kylbox på vinden!
KYLBOX!?! Hade du tänkt servera middagen ur ett tråg också nu när du ändå är igång och försöker få mig att leva som en gammal galt?
Jag säger upp mig på stående fot.
Trist att PM-funktionen verkar ha gått sönder igen.
Vilken specialitet?Läkare. Bär klocka till och från jobbet.
Vilken specialitet?
Vad har du för klocka, och hur mycket häng på länken?Bilhandlare (beg.bilar)
Har 30 år kvar inom försäljning och en dag ska jag oxo kränga bilar!Bilhandlare (beg.bilar)
Känner igen det där...men skippar man sökaren eller stetoskopet har man en ficka över...Läkare. Bär klocka till och från jobbet.
De mer seniora läkarna brukar ju bära klocka, men tycker det känns lite larvigt när det så uppenbart strider mot hygienrutinerna. Däremot funderar jag på att börja bära klocka på morgonmötet. Skulle va kul att ha olika klockor varje dag och se om nån noterar det.Känner igen det där...men skippar man sökaren eller stetoskopet har man en ficka över...
Det funkar! Har faktiskt hittat ett par likasinnade på det sättet.De mer seniora läkarna brukar ju bära klocka, men tycker det känns lite larvigt när det så uppenbart strider mot hygienrutinerna. Däremot funderar jag på att börja bära klocka på morgonmötet. Skulle va kul att ha olika klockor varje dag och se om nån noterar det.