• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad har ni för yrke?

På pappretCto/cio som gör vårt samhälle bättre genom att presentera enkla lösningar på komplexa problem. I praktiken mycket skrivbordsjobb och kreativitet.

En liten uppdatering för min del.

Student numera, försöker intala mig om att knegare inte är något för mig.

Fortsättning följer...

På visitkortet står det "Purchase Manager Nordic".... Fan vet... Känns mest som jag är kringresande expert på kaffeautomater i norra Europa. Klarar av att få ut en kaffe ur automaten på alla de nordiska språken inklusive finska. Ligger i hårdträning på våra Baltiska grannar just nu. :cool:
Då är vi ju i samma gäng..purchase står på mitt kort med ;)

Många som är konsulter (föga oväntat) men är lite nyfiken på, är ni enmanskonsulter eller via större företag samt hur trivs ni med dessa roller, är lite intresserad då jag precis tagit mitt första " konsultuppdrag" dock genom min nuvarande arbetsgivare.

Har (idag, med omedelbart verkan) blivit förflyttad från Driftapa till Innesäljare på en av rikets större aktörer inom IT och Management-konsulter.
Wooohooooo! Osv.
Så, vill du köpa datortillbehör till groteska överpriser som finansierar mitt osunda förhållande till vin och klockkunsomtion är det det bara å hojta.

Har i övrigt gått balls deep i några flaskor bubbel för mycket, och annonsera i och med detta min återkomst till Klocksnack efter en längre välbehövd paus från verkligheten.

Vet ej om vi ska vara glada eller oroade över forumets mentala hälsa Nexus..

Som vissa andra här på forumet är jag hur som helst studerande för tillfället, vilket gör att klockinförskaffandet får ligga lågt ett tag.

Tillbaka
Topp