Fortfarande målare...
...slutar du vara det måste jag ju banna dig.
Jag jobbar f ö numera med att höja kvaliteten på webbplatser. Lite kryptiskt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fortfarande målare...
...slutar du vara det måste jag ju banna dig.
Jag jobbar f ö numera med att höja kvaliteten på webbplatser. Lite kryptiskt.
Aha, där ser man. Här leds det trafik oftast iaf
Låter som ett stimulerande arbete, står du för rubrikerna?Inköpare på ett smått enkelspårigt företag med en enda uppgift och som i vissa fall är ganska kontroversiellt och omskrivet i media
Låter som ett stimulerande arbete, står du för rubrikerna?
CF. Möller?Byggnadsingenjör/ Arkitekt på större Danskt kontor fast verksam i Stockholm
3XNCF. Möller?
Nä, arkitektstudent på KTH. Intervjuade en från CF Möller om Slussen till en skoluppgift, han rockade en schysst speedy iaf!3XN
Är du i en liknande situation?
Jag förstår! Trevligt.Nä, arkitektstudent på KTH. Intervjuade en från CF Möller om Slussen till en skoluppgift, han rockade en schysst speedy iaf!
Då är vi ju i samma gäng..purchase står på mitt kort medPå visitkortet står det "Purchase Manager Nordic".... Fan vet... Känns mest som jag är kringresande expert på kaffeautomater i norra Europa. Klarar av att få ut en kaffe ur automaten på alla de nordiska språken inklusive finska. Ligger i hårdträning på våra Baltiska grannar just nu.
Professionell cancersjuk.