Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jobbar redan på Västgöta Tidningar (som FT tillhör), men är stationerad på Skövde NyheterSök till Falköpings Tidning...Dem kan behöva lite nytt folk som inte är totalt hjärndöda
Jaha, tänkte väl att Tidaholm inte hade en egen tidning hahaJobbar redan på Västgöta Tidningar (som FT tillhör), men är stationerad på Skövde Nyheter
Jodå. Västgöta-Bladet. Också en del av VGT.Jaha, tänkte väl att Tidaholm inte hade en egen tidning haha
Tänkte mest på en lokaltidning typ Tiahölmsnytt eller nåtJodå. Västgöta-Bladet. Också en del av VGT.
Ja, VBs redaktion skriver bara om Tidaholm. Typ kobingo i Härja och Ekedalens framfart i division 6.Tänkte mest på en lokaltidning typ Tiahölmsnytt eller nåt
HAHA det var precis dem rubriker jag föreställt mig Samma som i Falköpings tidning...Står det inte om alla bilbränder dagligen på ghettot Wetterlinsgatan där noll Svenskar bor, så står det om någon kossa som rymtJa, VBs redaktion skriver bara om Tidaholm. Typ kobingo i Härja och Ekedalens framfart i division 6.
Frilans, det är där pengarna och friheten finnsFrilans eller anställd? Jag funderar på att börja söka jobb som grafisk formgivare jag med.
Vore otroligt tacksam, och det tror jag fler vore, om du antingen:HAHA det var precis dem rubriker jag föreställt mig Samma som i Falköpings tidning...Står det inte om alla bilbränder dagligen på ghettot Wetterlinsgatan där noll Svenskar bor, så står det om någon kossa som rymt
Om det skulle finnas en korrelation mellan ålder och intelligens tror jag inte att det skulle vara du som skrev inlägget du nyss gjorde... Tycker bara det är genuint tragiskt att din största bedrift i livet verkar vara att födas svensk.1. Värt att ta diskussionen med en 15-årig MUF medlem...Sluta vara så jävla korkad och naiv. Nu är det ju så att Svenskar har flyttat ifrån just den gatan sedan tio år tillbaka just p.g.a situationen som har uppstått där(Jag vet eftersom jag bor i staden) Antar att du är lika korkad och tror att granaterna som sprängs eller bilarna som brinner i Rosengård också uppstått av Bibelförsäljare som dig själv.
Du använder kanske de sista årens MEST urvattnade, missbrukade ord som snart HELT saknar värde. Rasist-kortet.
Snälla fortsätt dra det kortet.
Bara för du vill öppna ditt hjärta och plånbok så betyder det inte att alla vill det. Folk som bor utanför Stockholms innerstad kanske har lite bättre verklighetsförankring och ser vad som håller på att hända i Sverige.
2. Har inte JacobZ fått bannen än så lär inte jag få det, eftersom han i varje inlägg lyckas vara dryg, kränka någon eller komma med personliga angrepp. (Eller kommentera om något är sönderpolerat).
HAHA det var precis dem rubriker jag föreställt mig Samma som i Falköpings tidning...Står det inte om alla bilbränder dagligen på ghettot Wetterlinsgatan där noll Svenskar bor, så står det om någon kossa som rymt
1. Värt att ta diskussionen med en 15-årig MUF medlem...Sluta vara så jävla korkad och naiv. Nu är det ju så att Svenskar har flyttat ifrån just den gatan sedan tio år tillbaka just p.g.a situationen som har uppstått där(Jag vet eftersom jag bor i staden) Antar att du är lika korkad och tror att granaterna som sprängs eller bilarna som brinner i Rosengård också uppstått av Bibelförsäljare som dig själv.
Du använder kanske de sista årens MEST urvattnade, missbrukade ord som snart HELT saknar värde. Rasist-kortet.
Bara för du vill öppna ditt hjärta och plånbok så betyder det inte att alla vill det. Folk som bor utanför Stockholms innerstad kanske har lite bättre verklighetsförankring och ser vad som håller på att hända i Sverige.
2. Har inte JacobZ fått bannen än så lär inte jag få det, eftersom han i varje inlägg lyckas vara dryg, kränka någon eller komma med personliga angrepp. (Eller kommentera om något är sönderpolerat).
1. Värt att ta diskussionen med en 15-årig MUF medlem...Sluta vara så jävla korkad och naiv. Nu är det ju så att Svenskar har flyttat ifrån just den gatan sedan tio år tillbaka just p.g.a situationen som har uppstått där(Jag vet eftersom jag bor i staden) Antar att du är lika korkad och tror att granaterna som sprängs eller bilarna som brinner i Rosengård också uppstått av Bibelförsäljare som dig själv.
Jag fattar ingenting... Gäsp.Jag hade ju ingen politisk åsikt i denna tråden...Svarade på Moderaten (Som tydligen får gå ut med vilket parti han stöttar i diverse tråd) Jag skrev att bilar brändes ner och att noll svenskar bor på den gatan.
Sedan efter hans påhopp svarade jag på det.
Konstigt som sagt att ingen sagt ifrån till JacobZ än....Verkar krävas mod för att göra det.
Gå och lägg dig för fan!Jag hade ju ingen politisk åsikt i denna tråden...Svarade på Moderaten (Som tydligen får gå ut med vilket parti han stöttar i diverse tråd) Jag skrev att bilar brändes ner och att noll svenskar bor på den gatan.
Sedan efter hans påhopp svarade jag på det.
Konstigt som sagt att ingen sagt ifrån till JacobZ än....Verkar krävas mod för att göra det.
Har de politikprackande F!/SD-tomtarna kommit till KS nu också?
Vet du vad det roligaste är? Att SD-tomtar som @Khoma är exakt samma sak som feministtroll som Gudrun Schyman.Ned med patriarkatet!!!!!!!!!!!!!!!!
Nu under sommaren är man ansvarig för godsmottagningen på ett halvstort logistikföretag.
Trots att man gör allting från lasta bilar, boka körningar och bud, platsoptimerar, tullpapper, debitering, agerar som kontaktperson för alla kunder som ringer och frågar om saker och kanske det jobbigaste, chaufförer som ringer och frågar hur dom hittar hit...
För detta får jag ut minimilön...
Trodde jag skrivit i den här tråden men tydligen inte.
Jobbar som konsult i finansbranschen. Är civilekonom och jurist.
Du har iaf en fin titel, jag går fortfarande under lagermedarbetare.Kul med en "likasinnad". Jobbar själv på ett mindre transportföretag som trafik/lastplanerare och fattar vad du menar.
Måste få veta bakgrunden till ditt alias och din avatar?Systemvetare, börjar min m.sc utbildning inom beslutsstöd och riskanalys till hösten. Jobbar vid sidan av studierna som BI-utvecklare