Upp till Kamp emot... Svalor, eller hur var det nu igen...Ned med patriarkatet!!!!!!!!!!!!!!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Upp till Kamp emot... Svalor, eller hur var det nu igen...Ned med patriarkatet!!!!!!!!!!!!!!!!
Ta en ekonomi-kandidat på SU vid sidan om såvida du inte pallar Handels. Su är lika ansträngande som att förstå en deckare av Håkan NesserJuriststudent, och nu praktiserande på ett stort svenskt försäkringsbolags juristenhet Drömmer om att bli bolagsjurist, och funderar på att läsa till lite ekonomi att komplettera min jur. kand
Pluggar jurist på SU och tycker det är lagom tungt Sökte och kom in på en ekonomikandidat på SU nu, men jag tackade inte ja då jag vill fokusera ordentligt på processrätten som är nästa terminTa en ekonomi-kandidat på SU vid sidan om såvida du inte pallar Handels. Su är lika ansträngande som att förstå en deckare av Håkan Nesser
Syftar givetvis på feken. Jurist är så klart andra bullar! Kör hårt!Pluggar jurist på SU och tycker det är lagom tungt Sökte och kom in på en ekonomikandidat på SU nu, men jag tackade inte ja då jag vill fokusera ordentligt på processrätten som är nästa termin
Hehe antog det, men har du läst vid feken?Syftar givetvis på feken. Jurist är så klart andra bullar! Kör hårt!
Juriststudent, och nu praktiserande på ett stort svenskt försäkringsbolags juristenhet Drömmer om att bli bolagsjurist, och funderar på att läsa till lite ekonomi att komplettera min jur. kand
Haha exakt det jag suttit och gjort i snart två månader Tycker det är grymt kul!Sök dig mot compliance området och ring mig efter något år börjar bli halvsvårt att rekrytera inom det området
Vilket verk? Även min tjänst ligger på expertnivå. PMa gärnaJobbar som expert på ett statligt verk...
Studerande på gymnasiet, börjar andra året på tisdag
Formgivningsingenjör.Design engineer.
Märk att jag skriver på engelska för då låter det tufft.
Mycket krydd antagligen.fortfarande så jävla fascinerad över alla seriösa saker alla här verkar ha för sig
kommer aldrig fatta hur man orkar vara ambitiös knegardräng 4 lyfeMycket krydd antagligen.
Tack så hemskt mycket alla ni som gillat detta, jag är rördJag jobbar på ett fritids för handikappade barn
Nej, konstruktör.Formgivningsingenjör.
Vi behöver sådan som dig med. Var inte orolig.kommer aldrig fatta hur man orkar vara ambitiös knegardräng 4 lyfe
tror det är jag som fattat hur man leverVi behöver sådan som dig med. Var inte orolig.