• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad har ni för yrke?

Juriststudent, och nu praktiserande på ett stort svenskt försäkringsbolags juristenhet :) Drömmer om att bli bolagsjurist, och funderar på att läsa till lite ekonomi att komplettera min jur. kand

Ta en ekonomi-kandidat på SU vid sidan om såvida du inte pallar Handels. Su är lika ansträngande som att förstå en deckare av Håkan Nesser
Pluggar jurist på SU och tycker det är lagom tungt ;) Sökte och kom in på en ekonomikandidat på SU nu, men jag tackade inte ja då jag vill fokusera ordentligt på processrätten som är nästa termin :)

Juriststudent, och nu praktiserande på ett stort svenskt försäkringsbolags juristenhet :) Drömmer om att bli bolagsjurist, och funderar på att läsa till lite ekonomi att komplettera min jur. kand

Sök dig mot compliance området och ring mig efter något år ;) börjar bli halvsvårt att rekrytera inom det området

Driver en webbyrå som samarbetar med systerbolag inom IT och immaterialrätt.

Är väl i grunden grafisk designer och webbutvecklare.

Tillbaka
Topp