Lycka till i livet, bo hemma vid 30 fortfarande utan något förutom datorn?fortfarande så jävla fascinerad över alla seriösa saker alla här verkar ha för sig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Lycka till i livet, bo hemma vid 30 fortfarande utan något förutom datorn?fortfarande så jävla fascinerad över alla seriösa saker alla här verkar ha för sig
Lycka till i livet, bo hemma vid 30 fortfarande utan något förutom datorn?![]()
Ja, vi alla har ju olika mål i livet.Antar att någon/några klockor kan finnas också
grisigt, trodde vi var vänner.Lycka till i livet, bo hemma vid 30 fortfarande utan något förutom datorn?![]()
Shit! Ett riktigt commitment!grisigt, trodde vi var vänner.
Ska dock flytta ihop med den här tjejen snart är planen![]()
mm vet sjukt läskigt. de börjar prata om "mer ansvar" på jobbet också...Shit! Ett riktigt commitment!![]()
Kan förstå det! Själv har jag inte presenterat en enda tjej för mina päron...mm vet sjukt läskigt. de börjar prata om "mer ansvar" på jobbet också...
Hehe äsch dågrisigt, trodde vi var vänner.
Ska dock flytta ihop med den här tjejen snart är planen![]()
skoja bästa biceps-bror.Hehe äsch då
Se där, kul! Barn snart? ..![]()
En vacker dag kommer det små @Apansson's..skoja bästa biceps-bror.
Ska aldrig bli barnägare. På riktigt ett koncept som är så banalt och abstrakt som det kan bli. Dessutom är de små kräken äckliga och ohygieniska.
Hemma hos morsan?tror det är jag som fattat hur man lever![]()
Njäehh inte nödvändigtvis men det här med att vara fri så mycket som möjligtHemma hos morsan?
Njäehh inte nödvändigtvis men det här med att vara fri så mycket som möjligt![]()
Sök dig mot compliance området och ring mig efter något årbörjar bli halvsvårt att rekrytera inom det området
Så fri från ansvar som möjligt då.Ingen är "fri".![]()
Jag har en kandidat i beteendevetenskap ifall du räknar det dit. Dock intriktad mot HR/personalarbete.Är en av forumets få humanister (?). Studerar historia, konst, kulturvård och lite annat smått och gott, som jag kommer över. Arbetar vid sidan av med besöksnäring och olika evenemang kopplade till stadskärnan.
Ja det räknas ju som en väldigt praktisk gren av humaniora, tycker jagJag har en kandidat i beteendevetenskap ifall du räknar det dit. Dock intriktad mot HR/personalarbete.
Är en av forumets få humanister (?). Studerar historia, konst, kulturvård och lite annat smått och gott, som jag kommer över. Arbetar vid sidan av med besöksnäring och olika evenemang kopplade till stadskärnan.
Och jag anställer dessa. Cirkeln är sluten.Där finns pengarna... Övervakar dessa...