• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad har ni för yrke?

Jobbar som säljare och har typ 35 papp fast i månaden plus tjänstebil 7.5 basbelopp.

Vill ha ett jobb där man kanske har 35 papp men med stora bonusar, tips på företag som kan erbjuda detta? Gärna nära 100000kr/år bonus :)

Jobbar som säljare och har typ 35 papp fast i månaden plus tjänstebil 7.5 basbelopp.

Vill ha ett jobb där man kanske har 35 papp men med stora bonusar, tips på företag som kan erbjuda detta? Gärna nära 100000kr/år bonus :)
Nu kan jag inte hjälpa dig med din fråga men är nyfiken på din nuvarande anställning. Vilket typ av säljare är du, rättare sagt vilken typ av produkter säljer du och innebär det mycket resor i vardagen osv?

Gammal jur kand examen från 90-talet,men ansåg just då att det inte var speciellt roligt på Vinge.... Omskolade mig därefter tiden till Naprapat/ PT/ Kostrådgivare /STAC Elittränare, kurser med Paul Chek& ffa med Charles Poliquin med PICP 1,2&3 , PIMS samt Biosignature 1&2...Strength coach samt grundat med diverse kampsporter i ca 30 år!!
Självfallet har jag också sålt min själ&heder mången nätter långa i diverse portar kring hela Stockholm City såsom gammal dörrslusk men ska man slippa CSN så har nöden ingen lag!? Ha det gott/J.

Senast ändrad:
Räknas student som yrke tro? Åtminstone som nuvarande sysselsättning. Spännande att se hur otroligt blandad bunt vi är ändå på forumet.

Nu kan jag inte hjälpa dig med din fråga men är nyfiken på din nuvarande anställning. Vilket typ av säljare är du, rättare sagt vilken typ av produkter säljer du och innebär det mycket resor i vardagen osv?
B2B, lösningar inom teknisk konstruktion på ett av Sveriges mäktigaste företag, föreskrivande led som kunder. Blir en del resor inom och utom Norden. Kul och fritt men önskar mer kosing, massor!

B2B, lösningar inom teknisk konstruktion på ett av Sveriges mäktigaste företag, föreskrivande led som kunder. Blir en del resor inom och utom Norden. Kul och fritt men önskar mer kosing, massor!
Intressant, det låter som ett spännande jobb minst sagt. För en annan som i vanliga fall sitter på "andra sidan bordet" vid förhandling så är det lite lockande med säljsidan även om det säkerligen innebär högre stress och hets påslag.

Angående mer kosing är det väl något de flesta önskar :) så även jag!!

Är inne på mitt sista år plugg och jobbar extra på bank. Blir nog något liknande när jag pluggat klart (hoppas jag då det är skitkul :) )

Senast ändrad:
Jag jobbar inom bevakningsbranschen och kör G-Shock där. Jag jobbar även som frilansskribent inom nöje och kultur. Där kör jag ingen klocka alls på grund av deskdiving i samband med djuplodande texter.

Edit: Hala fingrar

Tillbaka
Topp