Är det en P1800 längst upp till höger?Tjena!
Såhär ser det ut när jag jobbar...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Är det en P1800 längst upp till höger?Tjena!
Såhär ser det ut när jag jobbar...
Helt korrekt.. I ett fantastiskt skick dessutom..Är det en P1800 längst upp till höger?
Snyggt! Lite mitt målyrke (just för att problemställningarna verkar spännande) - hur tog du dig dit?CIO.... Så dagarna går åt till att klura ut vad som finns, vad som behövs och vad som kommmer komma närmsta åren?! På ett ungefär, fritt och utvecklande
Tackar, hååååårt arbete, driftschef- it chef-CIO, viktigt att visa att man inte har skygglappar på och att man inte är rädd för utveckling och förnyelse. Och som med allt annat, ha ett nätverk, ha tur och vara på rätt ställe vid rätt tillfälleSnyggt! Lite mitt målyrke (just för att problemställningarna verkar spännande) - hur tog du dig dit?
Vilken stad bor du i?Jobbar som säljare och har typ 35 papp fast i månaden plus tjänstebil 7.5 basbelopp.
Vill ha ett jobb där man kanske har 35 papp men med stora bonusar, tips på företag som kan erbjuda detta? Gärna nära 100000kr/år bonus
Hur många av dina kollegor har halsduk inomhus? Svara ärligtJobbar som Art Director på en reklambyrå. Ett mycket omväxlande och kreativt jobb som jag fullkomligt älskar, vi har aldrig en tråkig dag på jobbet
Hur många av dina kollegor har halsduk inomhus? Svara ärligt
Har ni alltid kallt på jobbet?Haha mer än en kan jag väl avslöja när man påpekar detta brukar man snabbt få höra att det faktiskt är en scarfs, följt av en bitter min
http://reklamaremedhalsdukinomhus.tumblr.comHar ni alltid kallt på jobbet?
Haha det sjuka är att det stämmer.. Sitter i samma lokaler som en reklambyrå..Hur många av dina kollegor har halsduk inomhus? Svara ärligt
Lite försköning är det såklart.. Jobbar som besiktningstekniker, med mål att bli besiktningsingenjör. Sista bilden säger ju mer av hur vardagen ser ut..
Vad blir det istället!??Efter fem år som anställd knekt i försvaret så jobbar jag nu min sista dag nästa fredag. känns jävligt vemodigt att gå från ett jobb jag hatälskar, och kollegor jag verkligen gillar, men förändring blir nog bra. Förhoppningsvis kan jag sluta jobba >60h/vecka, oplanerad övertid i ett par dygn i sträck och liknande dumheter.
kul att se. Jag har lite med den svenska 15kV-anläggningen att göra jag med. I alla fall lite...Jag har nytt jobb nu. Inga fler hamnkranar för mig, nu gör jag styrsystem för omformar stationer för tågnätet.
Det 50 år gamla ASEA elektro-mekaniska styrning var riktigt ball för övrigt!
The Volvo of VolvosHelt korrekt.. I ett fantastiskt skick dessutom..
Jag vet inte med säkerthet än. Då jag jobbar som stfgruppchef/gruppchef de senaste två åren så hoppas jag att jag hamnar på någon form av lägre chefsjobb, men man vet aldrig säkertVad blir det istället!??