Milanoo
Basic
Har aldrig någon klocka, skulle ta sönder den på första dyket. Samt att dem på ytan har koll på tid / djup mmLite OT i tråden, men vad kör du för klocka när du är under vatten?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har aldrig någon klocka, skulle ta sönder den på första dyket. Samt att dem på ytan har koll på tid / djup mmLite OT i tråden, men vad kör du för klocka när du är under vatten?
Förlåt för ytterligare off topic men måste fråga : Hernö?Jobbar på ett litet destilleri. Även om jag har en lång titel på mitt visitkort så gör man det som behövs, allt från att skura golven till att dricka cocktails
Om ja, när kmr KS-ginen, @OljudFörlåt för ytterligare off topic men måste fråga : Hernö?
Korrekt, Hernö GinFörlåt för ytterligare off topic men måste fråga : Hernö?
Tror definitivt att intresset finns. Om det är ok för dig kan vi fortsätta diskussionen via PM?Haha, ja det vore väl något? Allt är väl en prisfråga eller hur?
Snickare.
Hmm, Jag har fått för mig att du gjorde något helt annat eftersom jag har sett bilder på dig med kostym osv. Trodde mer åt bank hållet eller så
Jag vet inte om jag har svarat här sen jag bytte jobb för 1.5 år sedan.
Är numera automations ingenjör.
Samt så flyttar jag från orten där jag jobbar och kommer arbeta på distans. Ska bli intressant att se hur det blir....
Sveriges mest välklädde snickare. Det är sen gammalt.
Vad är det för verktyg som är bäst Nu då?Nyexad datavetare. Börjar med DevOps nästa månad. Pretty much se till så att utvecklarna har rätt verktyg att arbeta med för att kunna leverera så bra system som möjligt till slutkund.
Var på besök i en fabrik i USA där flertalet kollektivanställda körde kostymbrallor till fysiskt aktiva jobb. Såg en snubbe svetsa i lädersulor och kostymbyxor+skjorta... inte var det snyggt eller välsittande men han var nöjd.Jag är nog för seg, har sett något om det tror jag men har vägrat tro på det
Bra där! Jag har sett en snubbe fetta in linor på hamnkranar i kostym så nog fan kan man snickra i det med
Vilken stad är det i om man får fråga samt har du relevant bakgrund?Söker nytt jobb och har blivit kallad till intervju som strategisk inköpare, någon som har erfarenhet om vad man kan begära för lön?
Företaget har 500 anställda och omsätter ca 1.8 miljarder
Malmö och jo man kan säga att jag har relevant bakgrund.Vilken stad är det i om man får fråga samt har du relevant bakgrund?
Kul! Inköpare av vad? För om du ska köpa media så kan du ju PMa direktSöker nytt jobb och har blivit kallad till intervju som strategisk inköpare, någon som har erfarenhet om vad man kan begära för lön?
Beror ju alldeles på. Kommer du vara global kategoriägare, ensam ansvara för upphandlingar i mångmiljonklassen för produkter med avancerade regulatoriska och eller tekniska randvillkor, eller kommer du sitta och uggla på kontoret och i praktiken vara en operationell administratör som ibland får förbereda underlag till mer seniora kollegor? Är du civilingenjör med tjugoåtta års erfarenhet eller nykläckt från en random KY?Söker nytt jobb och har blivit kallad till intervju som strategisk inköpare, någon som har erfarenhet om vad man kan begära för lön?
Ungefär så och därmed kan man sätta ett snitt på ca: 38-45 beroende på ansvar och uppgifter men så som jag tolkar titeln (är det själv) så bör det vara kanske 40-43 om du har minst + 6-7 års erfarenhet.Beror ju alldeles på. Kommer du vara global kategoriägare, ensam ansvara för upphandlingar i mångmiljonklassen för produkter med avancerade regulatoriska och eller tekniska randvillkor, eller kommer du sitta och uggla på kontoret och i praktiken vara en operationell administratör som ibland får förbereda underlag till mer seniora kollegor? Är du civilingenjör med tjugoåtta års erfarenhet eller nykläckt från en random KY?
Beroende på svar så mellan 29' och 85'...
Beror ju alldeles på. Kommer du vara global kategoriägare, ensam ansvara för upphandlingar i mångmiljonklassen för produkter med avancerade regulatoriska och eller tekniska randvillkor, eller kommer du sitta och uggla på kontoret och i praktiken vara en operationell administratör som ibland får förbereda underlag till mer seniora kollegor? Är du civilingenjör med tjugoåtta års erfarenhet eller nykläckt från en random KY?
Beroende på svar så mellan 29' och 85'...
Ungefär så och därmed kan man sätta ett snitt på ca: 38-45 beroende på ansvar och uppgifter men så som jag tolkar titeln (är det själv) så bör det vara kanske 40-43 om du har minst + 6-7 års erfarenhet.
Men som alltid svårt att säga!
Skulle säga att du troligen hamnar mellan 35-40 om du har rätt kvalifikationer i övrigt och företaget har en professionell inköpsorganisation där du faktiskt kommer jobba med sourcing och inte operationella avrop.Tack för input, har indirekt ca 4 års erfarenhet av inköp och upphandlingar fast från annan bransch.
Skulle gissa detsamma. Jobbar som strategisk inköpare kan jag väl tillägga för sakens skullSkulle säga att du troligen hamnar mellan 35-40 om du har rätt kvalifikationer i övrigt och företaget har en professionell inköpsorganisation där du faktiskt kommer jobba med sourcing och inte operationella avrop.
Skulle säga att du troligen hamnar mellan 35-40 om du har rätt kvalifikationer i övrigt och företaget har en professionell inköpsorganisation där du faktiskt kommer jobba med sourcing och inte operationella avrop.
Tack, var ungefär det jag själv trodde.Skulle gissa detsamma. Jobbar som strategisk inköpare kan jag väl tillägga för sakens skull
Lycka till på intervjun!Tack, var ungefär det jag själv trodde.
Behöver ni folk?Avdelningsansvarig på ett Tyskt logistikbolag, förnärvarande placerad i Los Angeles.
Alltid. Har du arbetstillstånd i USA så dra ett PM.Behöver ni folk?