Gå tbx till plugget.Har avbrott i mina studier och jobbar för närvarande med att hjälpa folk att hitta sina drömresor (eller bara en helt vanlig semester för den delen).
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Gå tbx till plugget.Har avbrott i mina studier och jobbar för närvarande med att hjälpa folk att hitta sina drömresor (eller bara en helt vanlig semester för den delen).
Det är planenGå tbx till plugget.
Vill du bryta linje helt eller ompositionera dig inom samma sfär?Börjar bli sugen på något annat...jobbar idag som "strategisk" inköpare...vet dock inte vad bara. Trivs överlag med jobbet och arbetsplatsen men något börjar kännas trist ändå. 8 år på denna position nu.
Egentligen öppen för allt känner jag dvs kan absolut tänka mig att stanna inom samma skrå men även att byta till närliggande eller helt annatVill du bryta linje helt eller ompositionera dig inom samma sfär?
Had du några särskilda önskemål: ner i tid, utomlands, annan ort andra tider etc som du skulle vilja passa på att implementera samtidigt?Egentligen öppen för allt känner jag dvs kan absolut tänka mig att stanna inom samma skrå men även att byta till närliggande eller helt annat
Helt klart bra och tänkvärda frågeställningar. Har många drömmar och lockelse tror jag. Utomlands har alltid varit en dröm tex och generellt är det ju "kontorsjobb" som gäller även om just jobb i djungel låter tämligen spännande att prova jag har inget emot fysiskt krävande uppgifter överlag. Har dundrar på studier men tyvärr innebär det i regel för mycket nedgång i inkomst vilket blir tufft, även svårt att riktigt hitta något "värt" att lägga ned flera år på. Däremot har jag tidigare studerat kurser vid sidan av jobbet vilket varit kul. Vad gäller ansvar vill jag absolut hoppa upp ett snäpp där så delansvar eller fullt lockar absolut!Had du några särskilda önskemål: ner i tid, utomlands, annan ort andra tider etc som du skulle vilja passa på att implementera samtidigt?
Ja just inköp och närliggande finns ju nästan i alla typer av verksamheter, så att byta just verksamhetsinriktning är ju troligtvis skapligt enkelt antar jag?
Har du några drömmar som du lurat på? Kan du tänka dig att plugga?
Vill du jobba i kontorsmiljö eller stå i en djungel?
Fullt Ansvar eller delansvar?
Egentligen öppen för allt känner jag dvs kan absolut tänka mig att stanna inom samma skrå men även att byta till närliggande eller helt annat
Vilket som men visst privat sektor är väl mest intressant. Jaså det har mitt företag missatOffentlig eller privat sektor? Upphandlare/inköpare gräver ju guld för tillfället.
Vilket som men visst privat sektor är väl mest intressant. Jaså det har mitt företag missat
Aha, ska kolla upp det lite mer ingående då. Tack för tipset!Det är väl framförallt offentlig sektor som är offensiv gällande löner. Om du har gedigen branscherfarenhet är det säkert inte svårt att byta.
Aha, ska kolla upp det lite mer ingående då. Tack för tipset!
Har ju viss kännedom om LOU osv för den delen också.
Kabel? Jobbar mkt med kabel men oftast inga grossister som kan leverera dom mängder och storlekar vi behöver. Vi får oftast handla direkt av tillverkareGick från snickare till utesälj. Säljer nu skyltar samt kabel och ledningsmärkning hojta om ni behöver något
Kabel? Jobbar mkt med kabel men oftast inga grossister som kan leverera dom mängder och storlekar vi behöver. Vi får oftast handla direkt av tillverkare
Vill ha 250m lakritskabel, löser du det?Gick från snickare till utesälj. Säljer nu skyltar samt kabel och ledningsmärkning hojta om ni behöver något
Klart jag löser! Ska den vara solid lakrits eller vill du ha någon god fyllning? Mint är ju standard, men favoriten är hallon!Vill ha 250m lakritskabel, löser du det?
Citron tackKlart jag löser! Ska den vara solid lakrits eller vill du ha någon god fyllning? Mint är ju standard, men favoriten är hallon!
Vad för typ av ledningsmärkning?Gick från snickare till utesälj. Säljer nu skyltar samt kabel och ledningsmärkning hojta om ni behöver något
Precis sådant sysslar jag med. Säljer inga maskiner men jobbar kundanpassat med 24h leveranstid!Vad för typ av ledningsmärkning?
Pillar en del elskåp på jobbet och saknar en bra maskin för märkning inne i skåp..
Köp en vanlig BrotherVad för typ av ledningsmärkning?
Pillar en del elskåp på jobbet och saknar en bra maskin för märkning inne i skåp..
Tjacka en TE skrivare.Vad för typ av ledningsmärkning?
Tänkte att det kan vara kul att uppdatera vad som hänt på två år.Juriststudent första terminen på Stockholms Universitet (Påbörjar termin 2 efter nyår)
För närvarande söker jag efter ett meriterande jobb på byrå, bank eller bolag.