• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad har ni för yrke?

beardedpeareater

Cartier
2-Faktor
Jobbat som butikschef i nästan 10 år,
nu vill jag sadla om till en kontorstjänst, men vettefan, söker som inköp, account manager, juniorpositioner men ingen verkar nappa.
antar att man behöver en näve kontakter eller vidareutbilda sig, känns jobbigt att börja plugga vid 31 års ålder.
 

Sledger

Cartier
Jobbat som butikschef i nästan 10 år,
nu vill jag sadla om till en kontorstjänst, men vettefan, söker som inköp, account manager, juniorpositioner men ingen verkar nappa.
antar att man behöver en näve kontakter eller vidareutbilda sig, känns jobbigt att börja plugga vid 31 års ålder.
Pff! Jag är 47 år och har 3 års högskolestudier framför mig med upprop om ca 2 veckor. 31 år!? Rena ungdomen! ;)
 
D

Deleted member 5780

Guest
Jobbat som butikschef i nästan 10 år,
nu vill jag sadla om till en kontorstjänst, men vettefan, söker som inköp, account manager, juniorpositioner men ingen verkar nappa.
antar att man behöver en näve kontakter eller vidareutbilda sig, känns jobbigt att börja plugga vid 31 års ålder.
"Känns jobbigt" är inte ett citat från en fighter.
Jobbigare att jobba med något man inte gillar i 40 år till...;)
 

Omega87

Rolex
Jobbat som butikschef i nästan 10 år,
nu vill jag sadla om till en kontorstjänst, men vettefan, söker som inköp, account manager, juniorpositioner men ingen verkar nappa.
antar att man behöver en näve kontakter eller vidareutbilda sig, känns jobbigt att börja plugga vid 31 års ålder.

Själv 31 år, tidigare COO, och skall börja plugga till våren om inget annat kommer emellen så bara på det! :p
 
Topp