Härligt! Själv ser jag fram emot en varm vecka som förhoppningsvis smälter snön och avslutas med en varm och solig helg! Håller tummarna för en landsvägsrunda på söndag!Sol, milt och upptorkande asfalt. Första vårvibbarna!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Härligt! Själv ser jag fram emot en varm vecka som förhoppningsvis smälter snön och avslutas med en varm och solig helg! Håller tummarna för en landsvägsrunda på söndag!Sol, milt och upptorkande asfalt. Första vårvibbarna!
Har ett par Van Rysel bibs från Decathlon som känns väldigt bra för pengen.Köpte precis fjolårets Scott Addict 20 för 20k. Tänkte komma igång med cyklingen efter några års uppehåll.
Var köper ni cykelbyxor (bib) jackor etc för rimliga priser?
Köpte precis fjolårets Scott Addict 20 för 20k. Tänkte komma igång med cyklingen efter några års uppehåll.
Jag tycker att det är värt att lägga en slant. Mina förra snålare jag med och var inte alls nöjd. Nu har jag kört Craft essence ett tag och de är riktigt bra. Inget märkbart slitage än på samma tid som de billiga föll samman på.Köpte precis fjolårets Scott Addict 20 för 20k. Tänkte komma igång med cyklingen efter några års uppehåll.
Hörrö... nu är du ute i djupa OT-vattenTack. Viktigast kanske, vad bär man för klocka när man cyklar då??? Dykare, dress??
Ser bra ut.Hörrö... nu är du ute i djupa OT-vatten
Skämt o sido så kör jag nästan uteslutande med plastklockor. Vintage Swatch har blivit lite min grej när jag cyklar. Vikten är allt. Plastcykel - plastklocka. Plastic fantastic
några av mina Swatch
Tack. Viktigast kanske, vad bär man för klocka när man cyklar då??? Dykare, dress??
Richard Mille såklart!!!!Tack. Viktigast kanske, vad bär man för klocka när man cyklar då??? Dykare, dress??
Jajamän, de är kanon.
Kör du uno eller duo?Jajamän, de är kanon.
Jag har Uno, två i mitt lilla gäng har Duo. Alla lika nöjda.Kör du uno eller duo?
Kör unos. Suveräna!
Kör helst med Explorer om det är nya vägar som skall upptäckas ...
Sånt blir man glad av!Tvätt (ultraljud). Glädjande att kokkosvevarna svarade så pass bra på polering och vaxning.
Smutsigt
Rent
Montering. Fick fräsa rent vevlagerhylsans sidor för ultra torque-kopparna.
Klocka = 16520
Det är sjukt kul men tar lång tid om man är ovan. Jag gjorde det två ggr förra året (aldrig gett mig på tidigare). Köpte en gammal Peugeot för 200kr o provade på. Sen en annan Peugeot för 800 eller liknande.Sånt blir man glad av!
Skulle typ vilja gå en kurs ngn gång om hur man plockar isär/ihop och rengör en cykel. Ser tillfredsställande ut, men har inte kunskapen och tar mig inte tiden...
Kolla in verktygstillverkaren Park Tools mycket bra videor på Youtube - pedagogiskt, tydligt och inpirerande.Sånt blir man glad av!
Skulle typ vilja gå en kurs ngn gång om hur man plockar isär/ihop och rengör en cykel. Ser tillfredsställande ut, men har inte kunskapen och tar mig inte tiden...
Tack för tips! Ska kanske testa ngn gång... när vi väl köpt hus kke...Kolla in verktygstillverkaren Park Tools mycket bra videor på Youtube - pedagogiskt, tydligt och inpirerande.
Är inte helt säker på i från vilket år den är. Har haft den ett par år. Men jag gissar att den är från 2013 och modellen heter Cento 1. Den är bestyckad med Campagnolo Super record och den står sig mycket bra fortfarande. Så den lär hänga med ett par år till. Är med andra ord otroligt nöjd med min Wilier.Från vilket är din Wilier och vilken modell är det? Blivit erbjuden att köpa en bekants Wilier med Campagnolo växlar. Jag vet inte från vilket år den är eller modell, men jag funderar på att titta på den. Han har inte använt den mycket eller inget alls på senare år. Annars är väl tanken att köpa en lättare begagnad racer, men jag tycker inte att utbudet är lockande under Covid tider.
Är inte helt säker på i från vilket år den är. Har haft den ett par år. Men jag gissar att den är från 2013 och modellen heter Cento 1. Den är bestyckad med Campagnolo Super record och den står sig mycket bra fortfarande. Så den lär hänga med ett par år till. Är med andra ord otroligt nöjd med min Wilier.
Tycker att du är rätt ute med att vilja köpa en bättre begagnad cykel.