Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hann inte kolla färdigt på loppet förrän idag.
Härligt! Körde du fullånga sportiven?
Titan och 168000 funkar på Carrefour de l'Arbre. Åtminstone torra år.
Nej, aldrig kört fullängdaren. Detta var andra gången jag körde och vi var ett gäng som "mys"körde den korta 7milaren och hade skitkul. 2014 körde jag 140km rundan (den gången på min Ritchey CX ) och det tycker jag är den ultimata varianten om man inte är purist eller masochist. Då kör man vanlig väg från Roubaix ner till Arenberg som är den första sektorn. Därifrån är det samma final som i det riktiga racet med 16-17 sektorer, alldeles lagom.Härligt! Körde du fullånga sportiven?
VM tempoloppen i centrala Köpenhamn hade rätt rejäl publiktillströmning, särskilt herrarnas som hade tur med vädret. Detta lär bli några nivåer över skulle jag anta dock. Synd att inte Malmö var med och pyntade, har hela tiden sagt att etapp 2 skulle varit dubbel broetapp Malmö-Nyborg.Köpenhamn 1:a juli alltså
Någon här som bjöd på denna?
"Trädgården mellan 10 och 13. Sedan sprang jag. Pumpade cyklarna, var tvungen att ta Bianchin. Den är inte bra på grusvägar".Någon här som bjöd på denna?
Jag."Trädgården mellan 10 och 13. Sedan sprang jag. Pumpade cyklarna, var tvungen att ta Bianchin. Den är inte bra på grusvägar".
Vem fan köper en icke-gravel cykel 2021??
Jag!!"Trädgården mellan 10 och 13. Sedan sprang jag. Pumpade cyklarna, var tvungen att ta Bianchin. Den är inte bra på grusvägar".
Vem fan köper en icke-gravel cykel 2021??
Ingen specifikt tips, men jag kan berätta att jag köpte en begagnad gravel med 105 i fjol för ca 10k. Den har en modern aluminiumram och jag känner inget behov av kolfiberram då ramen ändå är skön och däcken så dämpande. Ända nackdelen som jag ser är att den blir lite tyngre, ca 9,5 kg och att man kanske kan skala av nästan ett kg med kolfiber, men inget jag lider av. Blir hållbarare i alu. Min Cube heter att den är en CX, men de tycks ha flutit samman med Gravel då min tex tar däck upp till dryga 50mm och inte är speciellt extrem geometri.Jag går i tankarna att skaffa en gravelbike för vår-, vinter- och höstbruk. Budget runt 15 ish. Enda riktlinjen är väl Shimano 105. Har ni något tips?
Hög profil och höga skorstenar..detta är mina racers, en Bianchi Infinito CV och en Trek Madone 5.9.
Är man lång så.Hög profil och höga skorstenar..