Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja, mig veterligen är det ”USB”-lager i både Speed 40c och Bora WTO.@Singular du som har koll på hjul, det sitter väl samma kullager i Speed o Bora serien?
Campa äger ju Fulcrum..
Yepp med keramiska kullager.Ja, mig veterligen är det ”USB”-lager i både Speed 40c och Bora WTO.
Nån erfaremhet av några av dessa hjul o hur dom rullar? Borde väl va relativt likvärdiga?Ja, mig veterligen är det ”USB”-lager i både Speed 40c och Bora WTO.
Mycket trevlig hoj! Vist är det. Jag insåg precis att det var jag som startade tråden en gång i tidenKul med cykeltråd på klocksnack!
Min älskade Oltre XR4. Alldeles för länge sedan den var ute och rastades, saknar det.
#solskenscyklist
Det funkar säkert alldeles utmärkt men jag hade nog hellre satsat på en ren cykeljacka i goretex istället om den ska användas för just cykling.Hej!
Inte sett denna tråden innan men wow va mycket fina cyklar! Hoppas våren kommer snart så man kan börja cykla igen!
Har själv en Specialized allez sprint disc, var mer ett hjärta än hjärna val kanske…men kände att jag blev både glad och sugen på att cykla när jag såg den vilket ju är viktigt ändå!
Men en fråga, funderade på en regnjacka att ha vid pendling. Såg denna Haglöfs l.i.m jacket idag, tror ni en sån kan funka? Rent goretex skal liksom och väldigt clean i grått
https://www.haglofs.com/se/sv-se/l.i.m-jacket-men/p/604542-2A5.html?
Det funkar säkert alldeles utmärkt men jag hade nog hellre satsat på en ren cykeljacka i goretex istället om den ska användas för just cykling.
Vanliga vind och regnjackor är oftast rätt "puffiga" och tar upp rätt mycket vind vid cykling medan en cykeljacka är mer slimmad och skuren för att inte göra detta.
Hej!
Inte sett denna tråden innan men wow va mycket fina cyklar! Hoppas våren kommer snart så man kan börja cykla igen!
Har själv en Specialized allez sprint disc, var mer ett hjärta än hjärna val kanske…men kände att jag blev både glad och sugen på att cykla när jag såg den vilket ju är viktigt ändå!
Men en fråga, funderade på en regnjacka att ha vid pendling. Såg denna Haglöfs l.i.m jacket idag, tror ni en sån kan funka? Rent goretex skal liksom och väldigt clean i grått
Jag kör med C5 Gore-Tex Active Jacka som jag är helnöjd med! Tunn, andas och 100% vattentät. Rekommenderas skarpt.Hej!
20.000:- (och det är ett bra pris, så jag hade inte dröjt)Specialized tarmac sl6 expert. Bra skit?
Har en typ ny på g, under 100 mil. Ultegra runtom.
Vad kan en såndär ligga på prismässigt?
Mkt bra! Tack.20.000:- (och det är ett bra pris, så jag hade inte dröjt)
Är det inte vänstergänga? Eller är det jag som är ute och cyklar?Okej, dessa sitter som berget. Blir tokig. Får inte lidanden med andra ord.. någon som har tips innan jag lämnar in det till en verkstad?
Någon penetrerande olja, hävstång och sen att man ser till att skruva motsols (dvs medsols från baksidan).Okej, dessa sitter som berget. Blir tokig. Får inte lidanden med andra ord.. någon som har tips innan jag lämnar in det till en verkstad?
Höger är högergängad och vänster är vänstergängad om jag fattat rätt? Eller? Har googlat mig blind..Är det inte vänstergänga? Eller är det jag som är ute och cyklar?
Höger är högergängad och vänster är vänstergängad om jag fattat rätt? Eller? Har googlat mig blind..
Fin maskin!
En komponent-broder ser jag?Jag sportar en Ridley Helium SLX.