Tack!Ekerö är väl klassikern nr 1. Annars Södertörn och Kungsängenhållet. Kolla Fredrikshofs grupper på FB för mer och tydligare inspo.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack!Ekerö är väl klassikern nr 1. Annars Södertörn och Kungsängenhållet. Kolla Fredrikshofs grupper på FB för mer och tydligare inspo.
Topeak Joe Blow är billig och braMin trotjänare till fotpump har packat ihop.
Vilken fotpump rekommenderas??
Ska såklart klara både racer o bilventil, och typ minst 8 bar.
Ekerö, eller snarare Färingsö. Svartsjörundan eventuellt längre ut på ön.Ny på detta, någon som har tips på trevliga landsvägsrundor med utgångspunkt från Sthlms innerstad? Eller tips på sajter där man ska kika?
Ekerö, eller snarare Färingsö. Svartsjörundan eventuellt längre ut på ön.
Jag har någon tröja och en jacka från dem. Bra kvalité. Storlekarna är direkt jämförbara med Rapha slulle jag säga.Någon som har testat Café du Cycliste och kan uttala sig om passform etc? Bär mest LeCol eller Rapha som passar perfekt men vad jag kan se så är CdC väldigt små?
Testat dem ännu? Köpt mina första aluminiumhjul på säkert tio år. Ett par Vision Trimax 30. Satte dem på min höst/vår foul weather cykel. Köpte hjulen begagnade med renoveringsbehov (lagrena slut). Bytte lager och de fungerar fin-fint. Sköna. Perfekta i går i höstblåsten.FredagsLEVERANS!
Inte ännu, fick på kassetten och gjorde klart allt igår. hoppas kunna ge mig ut på lördagmorgon. Aldrig testat kolfiberhjul innan så är sjukt taggad!Testat dem ännu? Köpt mina första aluminiumhjul på säkert tio år. Ett par Vision Trimax 30. Satte dem på min höst/vår foul weather cykel. Köpte hjulen begagnade med renoveringsbehov (lagrena slut). Bytte lager och de fungerar fin-fint. Sköna. Perfekta i går i höstblåsten.
Nu skickar jag vidare tips jag fått när jag själv letar så har ingen egen erfarenhet än. Men Tacx Flux S och Elite Suito T ska båda vara bra.Någon som har bra tips på bra trainer runt 10K?
Tack. Biketown har ju rea på Elite Suito T.Nu skickar jag vidare tips jag fått när jag själv letar så har ingen egen erfarenhet än. Men Tacx Flux S och Elite Suito T ska båda vara bra.
Såg att XXL kör på TacX också.Tack. Biketown har ju rea på Elite Suito T.
Zwift + prenumeration och häng på valfri cykelNågon som har bra tips på bra trainer runt 10K?
Jag har en wahoo kickr, väldigt nöjd med den. Har haft den i 6-7 år nu tror jag. Lite bullrig, men det har dom ju fixat på dom nyare modellerna.Någon som har bra tips på bra trainer runt 10K?
Oklart - jag beställde trainern, sedan i ett parallellt spår upplyste kundtjänst att den inte var kompatibel med 7-delars. Lite osäker på vad jag ska göra.På vilket sätt passar den inte? Vad är det för fattning/standard på trainern respektive kassetten (minsta gemensamma nämnare borde vara klassisk HG-body, ev med en distansbricka)?
Tack. Jag återkommer säkert!Som sagt, det ska inte vara något problem att sätta en 7-delad HG-kassett på en modernare/bredare kassettstomme med samma fattning, bortsett från att man behöver lite distanser.