Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Säg det till henne och rapportera i denna tråd tackFrun fick en "dyr" klocka som hon är rädd om, av sina föräldrar. Den kostade 2500 kr och är smäckigt skräp i ärlighetens namn fast det säger jag inte till henne.
Lite avis på att du har en fru som kan bli imponerad av sånt =)Frun fick en "dyr" klocka som hon är rädd om, av sina föräldrar. Den kostade 2500 kr och är smäckigt skräp i ärlighetens namn fast det säger jag inte till henne.
Lite avis på att du har en fru som kan bli imponerad av sånt =)
10 miljoner?!Jag tippar på 10+ tusen lax.
Haha, det blev liiiiiiite fel där till en början10 miljoner?!
Frågade en MYCKET ointresserad fru vad hon tycker, hennes spontana svar var 50tkr och upp börjar bli dyrt! Är så stolt över mig och mitt arbete genom åren hehe.
10-20k är ändå en ganska rejäl slantmin svägerska som vill köpa en klocka till min svåger och som tänkt att hon "ändå ska lägga en rejäl slant på en dyrare klocka" satte budget på 10-20k.
Instämmer! var absolut inte menat som annat än ett sakligt inspel i frågan om vad "icke klockintresserade" kan anse som dyrt. Anser nog själv att det ska vara något verkligt bra eller speciellt om jag ska lägga över 5k. Under 3k kan jag tänka mig att köpa något som mest är roligt (typ timex Q).10-20k är ändå en ganska rejäl slant
Förstår inte riktigt dina resonemang...Jag är ganska "vanlig" och jag säger ca 20-25k är dyrt för för en klocka.
Sen kan jag uppleva en härlig känsla av en 5-10k
Men en Breitling, Oris eller MM300 är för vanligt folk tycker jag.
Förstår inte riktigt dina resonemang...
25k är dyrt, härlig känsla för 5-10 och de vm som du listar, listar för bra mkt mer än 20-25k (vissa av deras modeller).
Utveckla gärna, kan ju va jag som är trög...