Sideways...
Mm älskar den rullen
No, if anyone orders Merlot, I'm leaving. I am NOT drinking any fucking Merlot!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Sideways...
Tror en del ad har Handelsbanken som erbjuder tjänsten. Typ franks ur och Erikssons ur.
Avbetalning skulle aldrig komma på tal! Har man inte pengarna så är det bara att acceptera läget... Hela idén får mig osökt att tänka på Lyxfällan![]()
Om man har pengarna så vet jag inte vad problemet skulle varaOch om man har pengarna?
Fråga: hur många här har inte valt en dyrare månadskostnad och eller längre bindningstid för att få den nyaste telefonen? Hur bra håller mobiltelefoner sig i värde?
Tror en del ad har Handelsbanken som erbjuder tjänsten. Typ franks ur och Erikssons ur.
Om man har pengarna så vet jag inte vad problemet skulle varaeller hur menar du? Att det skulle finnas någon nytta med att avbetala en klocka jämfört med att casha den?
Förstår hur du tänker nu, vi såg situationen ur lite olika perspektiv. Vet inte hur vanligt det scenariot du lyfter är, men visst skulle man kunna hitta något smart sätt att göra en lönsam affär.Ja (om vi förutsätter att det inte är ränta och avgifter som är större än den avkastning man får på pengarna).
några dagars försening på en av 24 betalningar så ledde den förseningsavgiften till att totalkostnade blev en ganska normal ränta. Fiffigt nog gick det inte att betala med autogiro...Det finns inga fria luncher
Det man sitter och klurar på är ju alla bönder som tjänar en "skaplig" lön. Låt säga 35 000:- månaden.
Det kostar typ 400 000 för att köpa en trea i en småstad, jämför det med Stockholm där man får slanga upp kanske 7 milj på Kungsholmen för 80 kvadrat. Satan vad mycket pengar man hade haft över varje månad.
Antar vi kompenserar det med vackrare brudar man får ta del utav ?![]()