Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Modalo har något liknande, men den har inte kuddar, endast fack. 1200kr. http://www.modalo.se/extrabilder.php?art=UE8008#0Någon som vet om det går att hitta något liknande, fast billigare? Tycker 800 euro blir lite mycket
https://shop.bulangandsons.com/watch-essentials/grey-camo-suede-luxury-leather-watch-box.html
![]()
Undrar samma! Riktigt snygg och praktisk!! Men som sagt 830€ e lite saftigt asså!!Någon som vet om det går att hitta något liknande, fast billigare? Tycker 800 euro blir lite mycket
https://shop.bulangandsons.com/watch-essentials/grey-camo-suede-luxury-leather-watch-box.html
![]()
Det är just de där jag ogillar tyvärr. Jag vill kunna knäppa låset på länken sen peta in kudden. Känns fumligt att hålla i kudden och klockan sen knäppa fast mot kudden.Visserligen pappskiva men läderklädd
![]()
Visserligen pappskiva men läderklädd
![]()
Det är ett från royal strap. GECKOTA - HANDMADE VINTAGE HIGHLEY - REDDISH BROWNOT men vad är det där för strap?
Det är just de där jag ogillar tyvärr. Jag vill kunna knäppa låset på länken sen peta in kudden. Känns fumligt att hålla i kudden och klockan sen knäppa fast mot kudden.
När jag läser detta högt inser jag vilka onödiga bekymmer man skapar för sig själv
@Molle hade en fräsig GS-väska för massor med klockor och de kuddarna var precis de jag var ute efter.
Verkar vara out of stock...Det är just de där jag ogillar tyvärr. Jag vill kunna knäppa låset på länken sen peta in kudden. Känns fumligt att hålla i kudden och klockan sen knäppa fast mot kudden.
När jag läser detta högt inser jag vilka onödiga bekymmer man skapar för sig själv
@Molle hade en fräsig GS-väska för massor med klockor och de kuddarna var precis de jag var ute efter.
Väldigt rimligt prissatta sett till vad man får! Ska se om de finns inom EU och till färre klockor. Tack
Rainer har i alla fall haft för 3 klockor också.har bläddrat igenom sidorna här i tråden lite fort, hittar inte någon med 3 st?
Jag känner att jag inte behöver 8-10-20st i samma låda, så är därför ute efter en något mer stilfull med plats för 3 st så tips är välkommet.
Väldigt fin låda, men är det bara jag som är lite ängslig för magneter så nära klockor?Köpte min i Sorrento i Italien. Intarsia i hög kvalité. Drygt 1' kr.
![]()
![]()
Vad kostar den?Kanske inte så realistiskt att köpa, men roligt att se. Custombygge från LV och Bulang & Sons.
J P Morgans berömda citat passar nog här: "If you have to ask the price, you can't afford it".
![]()
Huggorm är nog det rätta svaret på detta.Vad kostar den?![]()
Varför är det två knappar på låset?Huggorm är nog det rätta svaret på detta.![]()
Vad kostar den?![]()