"Ett problem är att vi bara får en sida av myntet, skulle vara kul att se Kaplans version av detta! "
De förstod mina argument och min problematik. Se bifogade bilder;
Utöver detta vet både chefen för kundtjänst samt Michael Kaplan om denna tråd. Det hålls ej bakom deras rygg utan väl medveten om den.
"! Och när började det gälla att betalningen kunde göras det datum, där pengarna senast skulle vara inbetalade det aktuella datumet, i detta fall 29/8. Kan ju inte vara första gången du betalar räkningar, fakturor etc."
Det började när man kunde betala kort via internet. Det är ingen skillnad mellan att betala med kort över nätet, som hos din lokala pizzeria. Det är alltså ej likgiltig med faktura som kräver OCR tillsammans med betalningen.
"men det verkar som dom varit på dig angående betalningen fler än en gång! "
Finns ej behov av spekulation. Och även OM det skulle vore vara så, så rättfärdigar det inte deras beteenden.
"Red ut problemet och gå vidare, sen är det väl deras förlust ifall du slutar handla där framöver, du får helt enkelt hitta andra ställen att inhandla dina klockor framöver!"
Visst är det så. Men om det skulle avslutas så förväntade jag mig inte att det skulle sluta på detta sätt.