• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vart tog GUL vägen?

Den lille visar sig vara en ypperlig snöskottar-klocka. Längesen det bjöds på sådana här mängder snö på västkusten 🥶
IMG_95081.jpg

Gick i butiker i lördags. I periferin såg jag en barndomsklassiker, GUL i skyltfönstret hos en stjärnurmakarna i Sthlm 😁

Vad är det för fel på den vänstra? Stendöd? Batteriläckage?
Han var inne med den för ett tag sen hos klockmaster, och de sa bara att det skulle vara dyrt att fixa eller nått i den stilen. De rekommenderade bara att köpa en ny klocka helt enkelt.

Är detta legit? Man kanske ska slå till...

Han var inne med den för ett tag sen hos klockmaster, och de sa bara att det skulle vara dyrt att fixa eller nått i den stilen. De rekommenderade bara att köpa en ny klocka helt enkelt.

Är detta legit? Man kanske ska slå till...
Testa att öppna den och byt batteri. Kostar ju inte många kronor.

Den första klockan jag hade, vill jag minnas var en färgglad dykare med kardborre band med något slags gummi emblem.
Antagligen var det en gul.
Den är tyvärr borta sedan länge, men klickade hem denna av ren nostalgi, och jag är riktigt nöjd! Kändes mindre plastig än förväntat.blir kanske en till när tillfälle ges :)
IMG_20221214_144615.jpg

Tillbaka
Topp