Du klarade spelet!Dryga halvåret kvar till 25!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Du klarade spelet!Dryga halvåret kvar till 25!![]()
Jajemen. Efter skolan, på helger och på lov.Jobbar du efter skolan?
Grymt imponerande!Jajemen. Efter skolan, på helger och på lov.
21, studerar ekonomi .Sportar 114060![]()
Bilder gör en tråd guys.20, pluggar ekonomi i Göteborg, 16610 på handleden![]()
Bilder gör en tråd guys.
Kul tråd! Jag är 24 år och nyligen utexad civ ingenjör industriell ekonomi från Linköpings universitet. Har till hösten fått anställning på en konsultfirma i Stockholm och nu är det inte långt kvar till första lönen!
Jag har idagsläget en seiko skx007, omega seamaster -58, omega dynamic -68 isch, en certina ds. Nästa köp är helt säkert en seiko sarx av något slag och därefter omega AT med blå tavla.
Jag är lite av den åsikten att Rolex känns alltför skrytigt och dessutom en aning gubbigt, vore intressant att höra er take på detta?
Med vänlig hälsning,
Sainte
Lite bilder:
![]()
![]()
![]()
Ja absolut är det speciellt när man arbetar mot kund. Jag är väl lite av åsikten att man bör anpassa sig efter kunden vad det gäller både uppsyn och beteende. Sen ska man väl inte låta detta gå till överdrift, men en juniorkonsult med daytona i guld borde väcka viss uppmärksamhetLite klurigt det där, framförallt om man jobbar ute mot kund. Jag har upplevt att Rolex genererar blickar och ibland kommentarer (då har jag bara stålrollar i "budget-segmentet") oftast är det dock bara positivt. Och man ska ju egentligen bara köra på det man själv gillar!
Grym dynamicKul tråd! Jag är 24 år och nyligen utexad civ ingenjör industriell ekonomi från Linköpings universitet. Har till hösten fått anställning på en konsultfirma i Stockholm och nu är det inte långt kvar till första lönen!
Jag har idagsläget en seiko skx007, omega seamaster -58, omega dynamic -68 isch, en certina ds. Nästa köp är helt säkert en seiko sarx av något slag och därefter omega AT med blå tavla.
Jag är lite av den åsikten att Rolex känns alltför skrytigt och dessutom en aning gubbigt, vore intressant att höra er take på detta?
Med vänlig hälsning,
Sainte
Lite bilder:
![]()
![]()
![]()
Hallå, jag är också under 25!!![]()
Hade förstått att ni admins inte var purfärska. Men 60+Får vi som är 60+ berätta rövarhistorier om dinkorna vi bar i vår ungdom i den här tråden? Eller är det strictly barnkalas?![]()
Hade förstått att ni admins inte var purfärska. Men 60+!!!
Skämt åtsido. Kul att KS är ett forum för både finniga och rynkiga personer![]()
Lite mindre än 9 år kvar tills jag fyller 25...
![]()