Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Inte illa men varför två sub?![]()
Kul tråd, jag är 24år gammal och jobbar som bilförsäljare.![]()
Jag tycker det är kul med klockor
Här är min lilla samling
För att jag gillar demInte illa men varför två sub?![]()
Märklig duo i min bok, men kul! Givet att du har en TT sub med tanke på yrkesvalet.![]()
Här är min lilla samling![]()
Jag har en svaghet för blåttMärklig duo i min bok, men kul! Givet att du har en TT sub med tanke på yrkesvalet.![]()
Haha trodde det var min bild! Fin samling![]()
23 år gammal & jobbar som säljare inom handels parallellt med studier på Uppsala Universitet ~ tog min ekonomexamen i somras.Just nu är det ST-Speedy som pryder handleden!
![]()
Helt riktigt!Är du på väg att köpa pizza eller handla mat på bilden?![]()
![]()
Märklig duo i min bok, men kul! Givet att du har en TT sub med tanke på yrkesvalet.![]()
En bra (modifierad) under 25 duo.Haha trodde det var min bild! Fin samling
![]()
![]()
Du har bra smakHaha trodde det var min bild! Fin samling
![]()
![]()
![]()
Haha trodde det var min bild! Fin samling
![]()
![]()
Bra focus pojkar! När jag var i er ålder hade jag en Aqualand på armen och alla stålar som kom in rann ut i pissrännan eller försvann till långresor.En bra (modifierad) under 25 duo.
![]()
![]()
Är det Pizzeria Capri jag ser till höger?23 år gammal & jobbar som säljare inom handels parallellt med studier på Uppsala Universitet ~ tog min ekonomexamen i somras.Just nu är det ST-Speedy som pryder handleden!
![]()
Haha, javisst!Är det Pizzeria Capri jag ser till höger?
Haha legendariskt. Rekommenderar pizzan Flogsta.Haha, javisst!![]()
Haha legendariskt. Rekommenderar pizzan Flogsta.
Den har man ju sett polarna äta tror jag. Lite väl svulstig för min smak!Berthåga vill man ha om man beställer hem!(kebabvikingbåt med grönsaker) mums![]()
Kul med jubilé, oyster och 3 olika ringar. Perfekt att variera med!23 bast och pluggar i LinköpingRockar en GMT 16710 i lite olika kombinationer till vardags.
![]()
Lite väl svulstig för min smak!
Den är lite för mycket för min smak. Gillar mina pizzor lite nättare. Precis som mina klockor. Lite mer traditionella, men en och annan diamant kan man väl acceptera. Men en hel boett full med is? Njaa.Vad betyder den här meningen?![]()
Ja, det är dunder. Så fort man tröttnar så är det bara att byta så är man nykär igenKul med jubilé, oyster och 3 olika ringar. Perfekt att variera med!
PMa @jolsenlevy och fråga om du får köpa hans SpidoLite Tech Green =)Tjena, 21 år och jobbar två jobb på västkusten. Nuvarande samlingen består av en Rolex DJ 116200, Omega Speedmaster. Söker till sommaren ett komplement (just nu lutar det åt en Linde Werdelin)
![]()
![]()
![]()
![]()
Var nere hos LW i lördags och blev kär i deras Biformeter samt Oktopus Blumoon så lutar nog mer åt dem i nuläget. Tack för tipset!PMa @jolsenlevy och fråga om du får köpa hans SpidoLite Tech Green =)
Mycket fina de med. Ser fram emot din paketöppningstråd =)Var nere hos LW i lördags och blev kär i deras Biformeter samt Oktopus Blumoon så lutar nog mer åt dem i nuläget. Tack för tipset!