P
Philippe Stern
Guest
Är det under 25 år eller under BMI 25 som gäller?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
fatpeoplehate-sektion på KS?Är det under 25 år eller under BMI 25 som gäller?
Hur då än gör så passar du inte härÄr det under 25 år eller under BMI 25 som gäller?
BMI, nej. Ålder, nej. IQ, nej. Bänkpress, nej. Månadslön i KSEK, nej. Kvinnor man legat med, nej. Antal pubishår, nej. Nej, det är kört. Have fun.Hur då än gör så passar du inte här![]()
Kul med en till LTU:are! Fin samling!20 år från inre Småland men pluggar till högskoleingenjör i Luleå! Inne på år två av tre, så snart läst hälften! Har för tillfället dessa:
![]()
Seiko SKX007
Seiko 6139-8020
Bulgari Diagono CH35S (nyinkommen!)
Tudor Submariner 79090
Glycine Airman No.1 purist
Omega Seamaster De Ville automatic
Omega Seamaster guld
Omega 30T2 (arvegods)
Tackar! Är du själv LTUare?Kul med en till LTU:are! Fin samling!![]()
Ja! Går tredje året teknisk design.Tackar! Är du själv LTUare?![]()
Detta är ju ganska kul. Jag läser andra året på TD! Snygg speedy btw!Ja! Går tredje året teknisk design.
Är 25 så faller väl på målsnöret i att skriva här. Men postar min Omega för att inte gå för mycket OT. (Rymdnatot kom med på ett hörn)![]()
26år?! Då har du ingen rätt att posta här!Jag inleder min första post här på KS starkt genom att bryta mot ämnet det första jag gör. Jag är egentligen 26 år men har väl lurkat här till och från sedan jag var 20 och började intressera mig lite för klockor. Jag är klar med juridikstudierna sedan snart ett år tillbaka och det är först nu när man har lön som man kan börja spara ihop till lite riktiga klockor. Just nu sportar jag en skx007 och en IWC Pourtuguese hommage från Parnis samt någon till som inte direkt är värd att nämnas. Nu är det snart dags för mitt första riktiga klockköp och jag har väl länge tänkt att det kommer bli en Speedmaster professional, men vettefan, nu när den svarta black bayen kom så kanske det blir en Tudor som förstaklocka faktiskt. Annars har en datejust 1601 varit på tapeten också. Så småningom ska man väl ha alla drömklockor så det är bara att börja någonstans![]()
26år?! Då har du ingen rätt att posta här!
Skämt åsido, välkommen hit och kul att du bröt tystnaden efter att ha varit medlem i nästan två månader!
Tudor BB är en riktigt fin klocka och båda är lättsålda om du vill flippa den i framtiden!
Jag hade gått på en blå eller svart BB då! Köp den på länk också och ett läderband till detTack! Som sagt, efter att ha lurkat i fem år kände jag att det var dags. BB känns som ett stabilt första val. Vill gärna ha en allround-klocka som passar till det mesta, allt from kostymen på jobbet till att hänga i baren och då känns den svarta lämpligast, även om den röda BB:n är grym också. Enda negativa med den är att mina kompisar kommer tycka jag är dum i huvudet. Ingen är klockintresserad så de tycker alla att jag en idiot som ens funderar på att köpa en klocka som kostar över 5 000 kr, haha.
Idrottsman, låter hemligt24 Barre fyller snart (februari) 25 så får passa på att skriva här innan de är försent
"Jobbar" med eller rättare sagt är idrottsman vilket är mitt jobb,
Just nu har jag en blå TT 16613 och en omega samling på 12st ,
Började för ca 1,5-2 år sedan med en dj 1603 och en tag heuer aquaracer 300m, TTn kmr min son få när han fyller 18 om jag har tålamod att ha den kvar Haha!
Nästa blir en hubbe utantvekan får se här efter jul hur mkt pengar som finns kvar
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ge oss siffran!BMI, nej. Ålder, nej. IQ, nej. Bänkpress, nej. Månadslön i KSEK, nej. Kvinnor man legat med, nej. Antal pubishår, nej. Nej, det är kört. Have fun.
haha nej inte hemligt såklart men men ni får fundera lite va de kan varaGe oss siffran!
Du citerade lite fel här - men ledtråd.haha nej inte hemligt såklart men men ni får fundera lite va de kan vara
Går även jag andra året jag på LTU men läser dock ekonomiDetta är ju ganska kul. Jag läser andra året på TD! Snygg speedy btw!
Riktigt kul ju! Borde försöka samla ihop alla LTUare på KS och köra en GTG på universitetetGår även jag andra året jag på LTU men läser dock ekonomikul med lite intresserade på skolan.
![]()
Verkligen! Skådade en Panerai i korridorerna för några dagar sedan med. Finns nog en del klockintresserade på skolan.Riktigt kul ju! Borde försöka samla ihop alla LTUare på KS och köra en GTG på universitetet![]()
Även kallat lekisträff.Någon får väl ta och styra upp en under 25 gtg snart!
Du är ju bra på att vara lekledare!Även kallat lekisträff.
Sex, drugs & rock n' rollÄven kallat lekisträff.