John Mayer
Basic
23 år gammal - detta var min trippel fram till i tisdags, sen vaknade jag upp onsdag och bestämde mig för att bli vuxen så nu är bara Daytonan kvar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ingen liten "run" där![]()
23 år gammal - detta var min trippel fram till i tisdags, sen vaknade jag upp onsdag och bestämde mig för att bli vuxen så nu är bara Daytonan kvarmen blir en rolig ”run” att se tillbaka på när man är äldre sen, att man hade en fin liten trio när man var ung!
Vilket datum fyller du?Härlig tråd!
Jag går andra året på gymnasiet och jobbar extra som kock på kvällar. Då jag fyller 18 om en vecka tog nyligen chansen att införskaffa något speciellt för att markera tillfället. Min resterande samling har uppkommit senaste året då mitt klockintresse verkligen tagit fart. Planerar att inom snar framtid sälja av några av mina tidigare dinkor och köpa en Explorer.
Från vänster: klockan som jag ägt längst.
![]()
9 februariVilket datum fyller du?
Jag fyller 18 den 11:e hehe9 februari
Du sa ju 45 till mig?![]()
22 bast. Pluggar/jobbar i GBG![]()
Nuvarande samlingen varav de två nedre varvas mest.
Lurade skäggfjunet dig?Du sa ju 45 till mig?
Tydligen.Lurade skäggfjunet dig?
FarfarTydligen.
Men 22 känns iofs rimligt
Pöjk
Oris Aquis är grym, vilken färgkombination har du?17 år och går naturlinjen i Stockholm. Äger en Oris Aquis tillsammans med några mindre anmärkningsvärda ur.
Har siktat in mig på en 114060 som jag förhoppningsvis ska kunna inhandla nästa år. Himla roligt med en tråd för ungdomar, lite mer rimliga ramar här än så länge![]()
Trevlig baume, har du referens?![]()
22 bast. Pluggar/jobbar i GBG![]()
Nuvarande samlingen varav de två nedre varvas mest.
Jag fastnade för den äldre modellen med svart urtavla faktiskt. Att jag fick den till en mycket bra pris hos AD hjälpte en hel del. Otroligt nöjd med den där äkta känslan av kvalitet!Oris Aquis är grym, vilken färgkombination har du?
Grattis!Missat denna tråd helt, kul med oss youngsters
Själv är jag 18 sedan september!
Snyggt, ja de är byggda som stridsvagnar...
Jag fastnade för den äldre modellen med svart urtavla faktiskt. Att jag fick den till en mycket bra pris hos AD hjälpte en hel del. Otroligt nöjd med den där äkta känslan av kvalitet!
TackGrattis!
Får höra det varje dag haha. Väldigt storaSnyggt, ja de är byggda som stridsvagnar...
Hemförsäkring som täckte relativt bra upp till 80-100k ish, minns inte. Men separat, nej.Ni som har lite dyrare klockor och är under 25 har ni hittat nått bra försäkringsbolag som ni försäkrat era klockor hos ?
jag har TH och dom täcker bra upp till 50k sen för man teckna specialförsäkring och skulle behöva betala 11% av klockan nyvärde om året, känns ju sådärHemförsäkring som täckte relativt bra upp till 80-100k ish, minns inte. Men separat, nej.
Byt bolag. Tror jag hade Folksam hemförsäkring ”stor” förut. Minns som sagt inte det finstilta. Men att hitta någon som är villig att försäkra över 50k borde gå rätt lätt.jag har TH och dom täcker bra upp till 50k sen för man teckna specialförsäkring och skulle behöva betala 11% av klockan nyvärde om året, känns ju sådär
Länsförsäkringar täcker upp till 100k.jag har TH och dom täcker bra upp till 50k sen för man teckna specialförsäkring och skulle behöva betala 11% av klockan nyvärde om året, känns ju sådär