• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vilka har klockrelaterade paket på ingång?

Fan köpte nyss en ny klocka, hoppas den är legit då det inte var planerat med nyköp nu, kunde inte hålla mig när en efterlängtad modell dök upp. Kan bli succé eller katastrof!

Transport inväntas ifrån låååångt borta.

Man
IMG_20150512_194212.jpg

Har ett paket med en vintage Omega på ingående efter ett spontaninköp har på KS, men får tyvärr nog vänta till måndag på det.

Skit med röd dag mitt i veckan som förstör leveransen! :p Nu får man förmodligen sitta hela helgen utan paket... :(

Den här dök upp på posten idag.
Flera månader sedan jag köpte min Reverso.
Fasen vad trevligt det är med freebies som kommer som en överraskning :D

Edit: det var alltså rese etuiet som jag fick. Inte klockan, den har jag betalat för ;)
image.jpg

Väntar på ett pelagosgummi. Inne på väntevecka 5 nu tror jag pga av att jag glömde beställa låset till gummijäkeln. :banghead::facepalm::mad::hungover:

2zulu 1nato och ett stycke tropic från singular. Hoppas man bara får dem imorgon, annars lär helgen kännas lång:D

Tillbaka
Topp