Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag tycker Queen sammanfattar dagens samhälle bra i textraden: I want it all, I want it all, I want it all.... and I want it now !Finns f-n trådar för allt här på KS man kan ju inte slö surfa utan att bli ner dragen i kloaken! Jag vill oxå ha nytt. Nu! Vi får se imorgon vad tomten kan komma med!
......but I wan't another one to pay it.Jag tycker Queen sammanfattar dagens samhälle bra i textraden: I want it all, I want it all, I want it all.... and I want it now !
Hehe, du kan vara lugn. Hade klockan på min minneslista, och eftersom du har samma alias där så var det inte så svårt att gissa.Hoppas du inte är en av de där detektiverna som det ryktas om att chefen anlitat.
Kom på att jag väntar ett original armband till en annan Omega också. Och ett viklås till en tredje. Av olika leverantörer.
Du har alltså fått tag på en likadan? Blir till att visa den om du får den i morgon. Jag lär inte få min imorgon. Rek. tar väl lite längre tid.Hehe, du kan vara lugn. Hade klockan på min minneslista, och eftersom du har samma alias där så var det inte så svårt att gissa.
Du har alltså fått tag på en likadan? Blir till att visa den om du får den i morgon. Jag lär inte få min imorgon. Rek. tar väl lite längre tid.
Och tack för att du inte bjöd på min. I alla fall inte över.
Öh, jaha vadförnågot ??
Ja du, lite får du klura själv... men tänk @Aurum -style...Öh, jaha vadförnågot ??
Aha svartvitt !Ja du, lite får du klura själv... men tänk @Aurum -style...
Nja... Vad har det med han eller hans klockstil att göra? Tror säkert att @Aurum själv kan klura ut det snabbtAha svartvitt !
Inte nära.Tänker att det är en tank tillverkad runt ww2 och möjligtvis att den kommer från en tillverkare som även levererade klockor till tyska armén?
Hur nära är jag @theargonaut ?
Haha jag tänkte som så att hans avatar är svartvit...Nja... Vad har det med han eller hans klockstil att göra? Tror säkert att @Aurum själv kan klura ut det snabbt
Hmm, gammalt skruttigt och rektangulärt! Vad det sedan är vet jag inte, haft dålig koll på Tradera. Men även jag väntar på något fyrkantigt...Nja... Vad har det med han eller hans klockstil att göra? Tror säkert att @Aurum själv kan klura ut det snabbt
Du är alltså den händiga och pyssliga typen? Då får du väl visa bilder "före" och "efter". Har du ingen bra Spa- behandling för Omegaägare också? Jag vet en som behöver.Japp, fast min är i ett sådant miserabelt skick att den måste få spa-behandling innan den får komma ut bland folk
Cartier har väl en modell som heter Tank, men så simpelt är det förstås inte.Ja du, lite får du klura själv... men tänk @Aurum -style...
Kommer inte från Tradera. Spännande att se vad du nu hittatHmm, gammalt skruttigt och rektangulärt! Vad det sedan är vet jag inte, haft dålig koll på Tradera. Men även jag väntar på något fyrkantigt...
Nej, så simpelt är det inte... Var inte tänkt som någon gissningstråd, så vi kan nog lägga ner, och bara se vad som kommer...Cartier har väl en modell som heter Tank, men så simpelt är det förstås inte.
Många Moretime, Visa, Regal och gul!?Förmodligen en loppis LOT på 1000 klockor på ingång. Måste bara gå igen möget innan dealen förseglas
Har inte en aning , ska göra en överslagsräkning och bedömning på onsdag om det är värt att göra affär.Många Moretime, Visa, Regal och gul!?
Har inte en aning , ska göra en överslagsräkning och bedömning på onsdag om det är värt att göra affär.
Man tycker att några guldklimpar på 1000st klockor borde finnas. Men som sagt affären är inte avklarad än hehe
Ungefär precis så hoppas jag medHehe, gambler!
Hoppas på lite kul och att inte tidigare ägare låtit någon med koll gå igenom dem redan.