• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vilka har klockrelaterade paket på ingång?

En sådan här @theargonaut ??
image.jpg

Finns f-n trådar för allt här på KS;) man kan ju inte slö surfa utan att bli ner dragen i kloaken! Jag vill oxå ha nytt. Nu! Vi får se imorgon vad tomten kan komma med!

Hoppas du inte är en av de där detektiverna som det ryktas om att chefen anlitat. :nailbiting:

Kom på att jag väntar ett original armband till en annan Omega också. Och ett viklås till en tredje. Av olika leverantörer.
Hehe, du kan vara lugn. Hade klockan på min minneslista, och eftersom du har samma alias där så var det inte så svårt att gissa. :)

Hehe, du kan vara lugn. Hade klockan på min minneslista, och eftersom du har samma alias där så var det inte så svårt att gissa. :)
Du har alltså fått tag på en likadan? Blir till att visa den om du får den i morgon. Jag lär inte få min imorgon. Rek. tar väl lite längre tid.

Och tack för att du inte bjöd på min. I alla fall inte över. ;)

Du har alltså fått tag på en likadan? Blir till att visa den om du får den i morgon. Jag lär inte få min imorgon. Rek. tar väl lite längre tid.

Och tack för att du inte bjöd på min. I alla fall inte över. ;)

Japp, fast min är i ett sådant miserabelt skick att den måste få spa-behandling innan den får komma ut bland folk :D

Tänker att det är en tank tillverkad runt ww2 och möjligtvis att den kommer från en tillverkare som även levererade klockor till tyska armén?
Hur nära är jag @theargonaut ? :)

Tack& lov slipper jag vänta på tok för länge på en för mig trevlig tillskott till samlingen(&tillika kassaskåpet)....
Trevligt värre inte minst då detta är en tidig 45-års födelsedagspresent från ens fästmö, så ngt verkar jag göra korrekt iallafall
Imorgon alternativt senast måndag inkommer en Zenith El Primero Stratos Flyback M2060 45,5mm med stållänk!
Väldans efterlängtat minsann innan det är dags att kliva in i Paneraidjungeln...Ha det gott!!

Hmm, gammalt skruttigt och rektangulärt! Vad det sedan är vet jag inte, haft dålig koll på Tradera. Men även jag väntar på något fyrkantigt...
Kommer inte från Tradera. Spännande att se vad du nu hittat :)
Cartier har väl en modell som heter Tank, men så simpelt är det förstås inte.
Nej, så simpelt är det inte... Var inte tänkt som någon gissningstråd, så vi kan nog lägga ner, och bara se vad som kommer...

En winder, av alla saker, för runt 850:- Ny och plats för två. Hur kan då en sådan som jag köpa något sådant? För att det sägs att automatare mår bäst av att vara igång och jag har mer än en. Dessutom tycker jag att de jag sett varit väldigt snygga när de används. Lika mycket prydnadssak alltså. Den jag väntar har blå ledbelysning. Har aldrig sett en IRL och har ingen aning om min blir snygg i bokhyllan. Bara att jag har en märklig svaghet för blått ljus. Få förstår mig.

Tillbaka
Topp