Nä, den 14-nov 2014 var min 6105 på ingående, numera lever klockan ett stilla liv i en winder i förorten..Grattis! Ska du ha en till ?!?
Vilken brutal tokbump Gummo
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nä, den 14-nov 2014 var min 6105 på ingående, numera lever klockan ett stilla liv i en winder i förorten..Grattis! Ska du ha en till ?!?
Haha! Flåt, drabbade både dig å Eriksson när jag påminde om forna synder.Nä, den 14-nov 2014 var min 6105 på ingående, numera lever klockan ett stilla liv i en winder i förorten..
Vilken brutal tokbump Gummo![]()
Det var kul att få göra bandet och det passade fint på din Tank
Väl värt att vänta påTudor 79090 på gång [emoji4] Sitter fast hos posten i väntan på tullhantering och jag på väg på en förlängd weekend på skidor. Får vänta till måndag med paketöppning [emoji30]![]()
Ska till posten och hämta ut en kompensation från Omega för min klocka, vet inte vad det är än, så blir spännande se sen efter jobbet.![]()
Oh! Du måste berätta sen!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Det jag fick var: (Det mesta är nog lite mässmaterial och liknande)
* 2 Kepsar, en Longines och en Omega
* 1st longines penna
* 1st nyckelring med band
* 1 "fat" (läder-fat) att lägga klockan i, Omega-märke
* 1 Calvin Klein nyckelring
* 1 Calvin Klein rese-väska med uppblåsbar nackkudde och ögonbindel.
* 1 Tissot högtalare till ex telefon i miniformat
* 1 Omega filofox (ganska läcker)
* 1 Tissot neccessär med en liten väska inbakad inne i den.
Ja absolut! Det får jag nog säga ändå! Hade inte väntat mig något direkt faktiskt, så jag är nöjd, även om jag kanske inte kommer använda så mycket av det ;p Men helt klart schysst av Pontus Ahlin på Watch Group!Det var väl helt OK?![]()