• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vilka har klockrelaterade paket på ingång?

Det höjer verkligen förväntningarna om man startar en tråd som denna ! Jag förväntar mig minst 150 gram guld. Minst.

På riktigt...?

Vad bidrar denna tråd med?

Förhoppningsvis en annorlunda tråd, som några iaf tycker är rolig. En "lång paketöppning".
Den pushar för att vi kan köpa av vår forumsponsor i tider när många köper klocka från gråhandlare.
Det du och andra negativa inlägg bör fråga er, vad bidrar era inlägg till stämningen här på forumet. Just det, negativt. Är man inte intresserad så besvarar man inte trådar, precis som 99,99% verkar ha förstått på detta forum. Den lilla klicken 0,01% gör det så förbannat träligt när ni postar negativa inlägg.
För mig är det j*vligt roligt att köpa en helt ny klocka, kan jag få den stunden?

Tack

Förhoppningsvis en annorlunda tråd, som några iaf tycker är rolig. En "lång paketöppning".
Den pushar för att vi kan köpa av vår forumsponsor i tider när många köper klocka från gråhandlare.
Det du och andra negativa inlägg bör fråga er, vad bidrar era inlägg till stämningen här på forumet. Just det, negativt. Är man inte intresserad så besvarar man inte trådar, precis som 99,99% verkar ha förstått på detta forum. Den lilla klicken 0,01% gör det så förbannat träligt när ni postar negativa inlägg.
För mig är det j*vligt roligt att köpa en helt ny klocka, kan jag få den stunden?

Tack
På vilket sätt pushar din trådstart för att vi på forumet skall köpa våra ur hos Rob?
Pga en pixlig bild där merparten av de som aldrig varit förbi kan koppla ihop att det är vår forumsponsor?
Menar du dessutom att ovan nämnda bild på en AD skulle motverka att folk köper från gråhandlare?
Med tanke på alla de härliga paketöppningar som visas från just Rob E. så tror jag att de har större effekt än din bild då det dessutom visar på att servicen är exceptionell och är du svag för skumpa kan du säkerligen få ett glas tillsammans med ditt nyköp.

Jag må vara negativ, bitter, dryg - ja allt du kan tänka dig.
Kanske beror det på vädret, eller för att jag också vill köpa en ny klocka och ligga sömnlös i 2 veckor...

Du ska få din tid i rampljuset och jag lovar dig att jag kommer att drägla över ditt nyköp samt gratulera och vara avundsjuk.
Jag klarar dock inte av att vänta i 2 veckor och fram tills dess endast se en trött bild på Drottninggatan.
Så säg vad du har köpt!!!

Varför så tjurig? Förstår att det är en tröttsam tråd men hoppa på valet av klocka är beiged!
Därför att en sån här tråd bidrar inte med någonting. Det finns redan en tråd för det här ämnet. På samma sätt som det finns en samlad för paketöppning och en samlad tråd för att få hjälp med att kolla om en klocka är äkta osv.
Hade det varit en levande tråd hade det varit en annan sak men TS gör ett inlägg och sen ska han låta det vara tyst till leveransen kommer? Och sen göra en paketöppning på vad som känns efter intrycket kommer vara en massproducerad klocka.. Med andra ord som du säger, en tröttsam onödig tråd :)

Därför att en sån här tråd bidrar inte med någonting. Det finns redan en tråd för det här ämnet. På samma sätt som det finns en samlad för paketöppning och en samlad tråd för att få hjälp med att kolla om en klocka är äkta osv.
Hade det varit en levande tråd hade det varit en annan sak men TS gör ett inlägg och sen ska han låta det vara tyst till leveransen kommer? Och sen göra en paketöppning på vad som känns efter intrycket kommer vara en massproducerad klocka.. Med andra ord som du säger, en tröttsam onödig tråd :)

Ibland kanske man blir exalterad utan att tänka sig för något nämnvärt när man startar en tråd. Ingen big deal!

Lika onödig kommentar i mitt tycke klockbroder som inte tillför något positivt till denna tråd ;)

Tillbaka
Topp