Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Aj då, Men man lär ju klara sig med en (njure alltså)...
Vill du ha min adress så du kan skicka den?
En halv månads väntetid för en aquanaut på rob?Det är nog inte 116719 för det hade de i alla fall en hemma för lite mer än en vecka sedan så jag gissar på en aquanöt.![]()
En halv månads väntetid för en aquanaut på rob?
Det är ju därför jag påpekar felen!Höjs rösterna är det större chans att folk rättar in sig i ledet, -Och det vore ju ändå härligt!
Jag älskar alla dina kvalitativa 19 148 inläggSnark! En teasertråd om en dussinklocka?
Det funkat på forum där det inte är aktivitet men på KS är det helt värdelöst. Lägg upp en riktig paketöppningstråd när kloclan landar istället.
Coolerz! Spännande att se vad det är... och hur möglig den ärHar ett ur som bars av stridspiloter på 40-talet på ingång...![]()
Hosta upp 200 laxar så får du min idag.En halv månads väntetid för en aquanaut på rob?
Hosta upp 200 laxar så får du min idag.![]()
Oj, är det en avatar? Trodde det var en bild på en liten hög av bajs som en liten hund hade gjort på marken. Där ser man vad fel man kan ha ibland.![]()
Vete fan om min avatar är värd 200 000![]()
Hehe du är inte friskOj, är det en avatar? Trodde det var en bild på en liten hög av bajs som en liten hund hade gjort på marken. Där ser man vad fel man kan ha ibland.
Fast börjar det inte bli lite töntigt nu att du måste skriva minst en gång om dagen att stål är så tråkigt..Ja, men jag måste ju ha nåt att ha på jobbetmen speciellt nervkittlande och upphetsande är den ju inte jämfört med något av ädlare slag!
ungefär lika töntigt som såna här trådarFast börjar det inte bli lite töntigt nu att du måste skriva minst en gång om dagen att stål är så tråkigt..
Det här är ett tillfälle där den nya regeln att bara ha 30 minuter på sig att ändra i sitt inlägg känns fel. Jag hade gärna ändrat i mitt inlägg och uttryckt mig mer hövligt, men nu saknas möjligheten att nyansera sig i efterhand. Spontaninlägg kan bli onödigt plumpa och tyvärr blir de ristade i sten. Jag skulle, i mitt inlägg, vilja ta bort klockmärket jag angav då det blev onödigt elitistiskt uttryckt. Vi ska kunna glädjas med den som är glad. Jag ber om ursäkt om jag sårat dig.
Kan inte någon skriva massa könsord så tråden blir låst? Jag vågar inte.
+1Uppenbart att det har betydelse vem som startar dylika trådar.
Vissa mer accepterade än andra...
Nej, det handlar om att leverera och att leverera inom en viss tid. Är tiden lång bör man hålla intresset uppe. En resa genom Sverige i bil hade fungerat ypperligt förutsatt att man erbjöd något intressant under resan. Tråden var kass och innehöll bara "här har jag beställt en klocka idag". Jaha...?Uppenbart att det har betydelse vem som startar dylika trådar.
Vissa mer accepterade än andra...
Nej, det handlar om att leverera och att leverera inom en viss tid. Är tiden lång bör man hålla intresset uppe. En resa genom Sverige i bil hade fungerat ypperligt förutsatt att man erbjöd något intressant under resan. Tråden var kass och innehöll bara "här har jag beställt en klocka idag". Jaha...?
Ser inget om detta i forumreglerna men du har säkert rätt.
God natt alla!
Bett om ursäkt? Har du bett om ursäkt?http://www.dn.se/kultur-noje/ubermobbning-pa-natet/
Många på KS som verkar sitta i ring och rånka av varandra, är ni med här i länken ovan? Cred till de som tagit sig själv i kragen och bett om ursäkt. Dock skulle det skulle behövas rensas upp en hel del här, påminner mycket om Flashback.