Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bra ögaSpeedmaster?![]()
Finns nog ingen annan klockbox som väger ca 4,5 kgBra ögaDu har väl ägt ett par exemplar själv så du känner till måtten.
Det får vi hoppas, den ena är ju min!Har ett gäng SKX'er på g från en shady sida på internet, hoppas dom dyker upp![]()
Den där är jäkligt snygg!Tag heuer aquaracer 300 på g in
![]()
Den på tratten?Tydligen budade jag hem en vintage
Tissot 45500, så den är på g hem !
Ja ni på KS bangade ju , så jag ba tvungen att se till så den stannade i Sverige ( ett tag )Den på tratten?![]()
Hehe... bra där!Ja ni på KS bangade ju , så jag ba tvungen att se till så den stannade i Sverige ( ett tag )
![]()
Coolt, kul att du väljer något mindre vanligtHar varit sugen på en dykarklocka ett tag nu men har inte riktigt kunna bestämma mig för vilken jag velat ha, det gör inte saken lättare att jag inte tidigare har ägt en dykarklocka .
Efter att ha tittat runt en del på forumet bestämde jag mig till slut att en vostok amphibian 710059 kändes som den perfekta instegsklockan till detta segmentet. Klockan ska vara lätt att modifiera också vilket kommer vara roligt att pröva på. Får se bara hur lång tid det tar innan den kommer fram från Ryssland![]()
Omega Türler på ingång
Tydligen budade jag hem en vintage
Tissot 45500, så den är på g hem !
Fräsh sommar klocka!Tag heuer aquaracer 300 på g in
![]()
Coolt, kul att du väljer något mindre vanligt![]()
Grymt!Tackar! Klockan har en liten kultföljning på Youtube, där det finns många olika recensioner av den. Funderade ett tag att köpa en Seiko PADI men då Vostok:en kostade cirka 1/5 av begagnadpriset för en PADI kändes det som det perfekta instegsalternativet. Försöker tänka att börjar man lågt så kan man alltid byta upp sig![]()