• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vilka har klockrelaterade paket på ingång?

bbay12

Breitling
Tag heuer aquaracer 300 på g in

2017-TAG-Heuer-Aquaracer-Calibre-5-WAY2013-9 (1).jpg
 

Dreas89

Cartier
2-Faktor
Har en Omega Speedmaster 3513.53 på ingång, måste skickas från Tyskland först bara. Hur vanligt är det att säljare på Chrono24 väntar 2-3 dagar med att skicka? Trusted checkout så inga problem så :)
 

Lord_tito88

Patek
2-Faktor
Har varit sugen på en dykarklocka ett tag nu men har inte riktigt kunna bestämma mig för vilken jag velat ha, det gör inte saken lättare att jag inte tidigare har ägt en dykarklocka .

Efter att ha tittat runt en del på forumet bestämde jag mig till slut att en vostok amphibian 710059 kändes som den perfekta instegsklockan till detta segmentet. Klockan ska vara lätt att modifiera också vilket kommer vara roligt att pröva på. Får se bara hur lång tid det tar innan den kommer fram från Ryssland :)
 

Bilagor

  • Screenshot_20180318-125401.jpg
    Screenshot_20180318-125401.jpg
    61.1 KB · Visningar: 2

TobiasD

Patek
Friends Of KS
2-Faktor
Har varit sugen på en dykarklocka ett tag nu men har inte riktigt kunna bestämma mig för vilken jag velat ha, det gör inte saken lättare att jag inte tidigare har ägt en dykarklocka .

Efter att ha tittat runt en del på forumet bestämde jag mig till slut att en vostok amphibian 710059 kändes som den perfekta instegsklockan till detta segmentet. Klockan ska vara lätt att modifiera också vilket kommer vara roligt att pröva på. Får se bara hur lång tid det tar innan den kommer fram från Ryssland :)
Coolt, kul att du väljer något mindre vanligt :)
 

Ola G

Cartier
Vintage quartzOmega på ingång, ska bli kul att se skicket som beskrivits som mycket gott
Med vänlig hälsning
Ola G
 
  • Like
Reactions: Ako

Lord_tito88

Patek
2-Faktor
Coolt, kul att du väljer något mindre vanligt :)

Tackar! Klockan har en liten kultföljning på Youtube, där det finns många olika recensioner av den. Funderade ett tag att köpa en Seiko PADI men då Vostok:en kostade cirka 1/5 av begagnadpriset för en PADI kändes det som det perfekta instegsalternativet. Försöker tänka att börjar man lågt så kan man alltid byta upp sig :)
 

TobiasD

Patek
Friends Of KS
2-Faktor
Tackar! Klockan har en liten kultföljning på Youtube, där det finns många olika recensioner av den. Funderade ett tag att köpa en Seiko PADI men då Vostok:en kostade cirka 1/5 av begagnadpriset för en PADI kändes det som det perfekta instegsalternativet. Försöker tänka att börjar man lågt så kan man alltid byta upp sig :)
Grymt!
 

AndersM

Rolex
Friends Of KS
2-Faktor
På väg:
2416b-verk till sonens kraschade Vostok.
Tropic från watchgecko
Tweeser och rodico från Cousins
 

Ola G

Cartier
5076474E-B6EA-484F-A0B7-D7812DBA488A.jpeg
Fick hem en gammal Quartzare som jag länge på avstånd gillat
Funkar bra på armen trots den begränsade diametern
Med vänlig hälsning,
Ola G
 
Topp