AE41500
Silver
Får vi se paketöppning ocksåHar en Superocean II, en Speedy och en Datejust som levereras idag, bra start på helgen!![]()
![Hungry :hungry: :hungry:](/styles/baisik/xenforo/smilies/hungry.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Får vi se paketöppning ocksåHar en Superocean II, en Speedy och en Datejust som levereras idag, bra start på helgen!![]()
Kan försöka hinna med en sådanFår vi se paketöppning också![]()
Orimligt skön leverans!Har en Superocean II, en Speedy och en Datejust som levereras idag, bra start på helgen!![]()
HahaOrimligt skönt leverans!
Fortsatt fundersam hur folk får in så mycket på samma gång.. Har du sålt av en del och det är en större rotation i farten? Bonus på jobbet? Hur ser upplägget ut?
Mvh
Nyfiken i en strut
HahaBestämde mig i början av året att börja samla på mig en större samling klockor så har tyvärr inte sålt några klockor ännu, men köpt en hel del under året
Är egenföretagare så inte direkt någon bonus, förutom att jag valt att unna mig klockor
![]()
Det sista som överger en är hoppet. PMa när du vill sälja till mig igenVäntar på länk nr 4 i ordningen till min Padi. Testat original, endmill, superjubilee och hoppas nu att denna ska vara topnotch!
![]()
Haha ja jag hoppas detta är den rätta länken för mig nu. Har alltid varit problem med att jag tyckt de är för tunga eller obekväma. Superjubilee var lite för blingigt. Rätt skönt i övrigt men lite tung. Därav att jag tror denna med mindre solida bitar och vikta ändlänkar ska vara perfektDet sista som överger en är hoppet. PMa när du vill sälja till mig igen![]()
Ähh gå på gym istället. Ett halvt kilo är inte mycket med lite träningHaha ja jag hoppas detta är den rätta länken för mig nu. Har alltid varit problem med att jag tyckt de är för tunga eller obekväma. Superjubilee var lite för blingigt. Rätt skönt i övrigt men lite tung. Därav att jag tror denna med mindre solida bitar och vikta ändlänkar ska vara perfekt
Bara inte klockjäveln blir topptung istället nu![]()
Börjar bli lite off topic men tränade som en tok i 5 års tid sen toklessna jag påt. Har inte lyft en vikt på 3år nu och har ingen lust att börja heller. Är nöjd som jag ärÄhh gå på gym istället. Ett halvt kilo är inte mycket med lite träning![]()
Huvudsaken man trivs. Sorry om jag drog upp nåt. Var inte min mening isf.Börjar bli lite off topic men tränade som en tok i 5 års tid sen toklessna jag påt. Har inte lyft en vikt på 3år nu och har ingen lust att börja heller. Är nöjd som jag är
Ont
Inget annat klockrelaterat på ingång. Tyvärr.
Svårt med ton i text. Tog absolut inte illa uppHuvudsaken man trivs. Sorry om jag drog upp nåt. Var inte min mening isf.
Tråkigt hopps det löser sig med pengarnaPaketet kom men klockan stulen, paketet öppnat som ni kan se. Extra trist eftersom det var min respektives första klocka. Skall driva tillbaka pengarna från Ebay vilkte inte varit ett problem tidigare. Ny beställning lagd på samma Victorinox fast fen här gången från Magnussons som skickas på måndag. Via DHL denna gången. Har visat hur många alternativ som helst men hon var väldigt bestämd på just den varianten så det var tur att jag knep Magnussons sista exemplar.
C![]()
Va!? Aldrig ens hört talas om att detta skett tidigarePaketet kom men klockan stulen, paketet öppnat som ni kan se. Extra trist eftersom det var min respektives första klocka. Skall driva tillbaka pengarna från Ebay vilkte inte varit ett problem tidigare. Ny beställning lagd på samma Victorinox fast fen här gången från Magnussons som skickas på måndag. Via DHL denna gången. Har visat hur många alternativ som helst men hon var väldigt bestämd på just den varianten så det var tur att jag knep Magnussons sista exemplar.
C![]()
Har handlat hundratals paket från Ebay. Detta blir tredje gången jag kontaktar Ebay. De har skött det bra tidigare och Jomashop som var säljare svarade mig att Ebay alltid ger full ersättning. Aldrig mer deras global shipping program. Det är multi carrier och ingen har koll på nåt och spårningen är ett skämt. Fast just nu är jag glad att jag knep den sista i Sverige.Va!? Aldrig ens hört talas om att detta skett tidigare
Hoppas det ordnar sig med ebay. Har drivit ett annat ärende där en säljare inte ville ta retur men ebay gick in och skötte det enkelt. (ej klockrelaterat, men var fel i beskrivningen av varan för ca 3k)