• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vilka har klockrelaterade paket på ingång?

Sheepdog

Panerai
2-Faktor
Har beställt en påskpresent, en beater :)
dw-5600bb-1er_web.jpg
 

Mivar

Omega
väntar på ett "lädergummi" och vilkas till min blå omega PO 8900, skulle ta 2 månader enligt lev, nåja bara det kommer innan sommaren..:)
 

MasterChief

Rolex
2-Faktor
Ligger en gul tavla och chapter till min Skx hos posten i detta nu. Mitt kanjihjul är fortfarande kvar i USA.

Sen kommer en vintage krono i slutet av veckan. Ska blir riktigt skoj att få klämma lite på den.

Så lite har man att se fram emot iallafall. :)
 

stenstrom

Omega
Ny verkhållare skickad från Zelos. Postmord krävde mig på 85:- i tull/moms. Paketet har varit under ”tullhantering” i över en vecka innan brevet från Postmord anlände. Får se hur lång tid det tar att få hem verkhållaren nu då.
 

Code

AKA Vincent B
Admin får ta bort om det ej passar här men hittade ingen annan tråd. Dagens klockköp. Köpte en re-make på Bulova moonwatch pvd fr 2017. No-date (som orginalet), som bars av astronauten Dave Scott 1971 i rymden. Quartz med 262 khz där sekundvisarna "flyter " fram..:):cigar: Vad tycker panelen? (Nu bara vänta tills jag får den)
20180421_220824.png
 

DiscoPapa

Rolex
2-Faktor
Beställde ett band i somrig färg från Bulang igår. Inte friskt egentligen att man maniskt trackar minsta förflyttning med FedEx...
 

meijlinder

Rolex
2-Faktor
Två canvasband på väg från Barton Watch Bands. Får se om det kan återskapa lite känsla för min Mühle 29er igen.
Crimson_150afea5-9b05-4d5e-92b7-2d0736c185d9_grande.jpg
 
Topp