Bjucka på lite bilder när du har den senBeställde nyss en ny speedy från ad i holland! Utan att pruta så gav man 28 k för den "nya" med skruvade länken när svenska handlarna vill ha 38 .... Hur kan detta vara möjligt inom eu? Haha
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bjucka på lite bilder när du har den senBeställde nyss en ny speedy från ad i holland! Utan att pruta så gav man 28 k för den "nya" med skruvade länken när svenska handlarna vill ha 38 .... Hur kan detta vara möjligt inom eu? Haha
Ett måste ju, alla vill se.Bjucka på lite bilder när du har den sen![]()
I paketöppningsningstrådenVad blev det?![]()
Titan iwc på ingång....
Grattis! Mycket bra, då kan du sälja Seamastern till mig. Fyller 45 på söndag så det är väldigt, väldigt lägligt![]()
Sålde min seamaster 300 förra veckan , sorry [emoji39]
Inte kronografen väl? Så kan du inte bara göra!
Ne , smp 300 ref 2531.80 [emoji83]
Bra! IWC-titan är några snäpp coolare![]()
Mögligt 30-tal på ingång. Dock Schenker, så lär väl dröja till någon gång i mitten av nästa vecka...![]()
Alltid klockrelaterade paket på g
Just nu ett ammostrap och en Seiko 6105-8119.
Ammostrap kommer snart, 6105'an har precis skeppats från andra sidan klotet..
Spännande!!!
Ja, det var väldigt spännande 13 november 2014![]()
Köp från Tratten och betalning framme 3/3 men paketet blev inlämnat först idag![]()
Samma här, säljaren tog tre dagar på sig att skicka med schenker efter betalning !Köp från Tratten och betalning framme 3/3 men paketet blev inlämnat först idag![]()
Jag hoppas att jag har det, har väntat på en SMP i nu 1 månad. Möjlig blåsning.![]()
Låter inte så roligt. Varifrån köpte du den?