• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vilka har klockrelaterade paket på ingång?

Turbotom

Omega
ImageUploadedByTapatalk1414784582.509998.jpg

Äntligen! [emoji106][emoji2]
 

Johanw

Cartier
Hong Kong post spårning lämnar verkligen övrigt att önska :( men men, EMS ska bara ta 4 dagar så får leva i ovisshet. En Jumbo att ersätta min Jumbo.
 

Matts

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Minns ni känslan när man var 6-7 år, natten innan julafton? Inte kunna sova, förväntningarna. Känslan är tillbaka, man fick iofs leka jultomte själv den här gången, men ändå. Någonstans i vårt avlånga land tar en man avsked från sin kamrat, om några dagar kommer den att packas upp av mig. Jag tänker att det är en keeper, gör man inte alltid det? Framtiden får utvisa hur det blir. Jag återkommer med innehållet i paketöppningstråden:)
 

Merlin

Vacheron
2-Faktor
Minns ni känslan när man var 6-7 år, natten innan julafton? Inte kunna sova, förväntningarna. Känslan är tillbaka, man fick iofs leka jultomte själv den här gången, men ändå. Någonstans i vårt avlånga land tar en man avsked från sin kamrat, om några dagar kommer den att packas upp av mig. Jag tänker att det är en keeper, gör man inte alltid det? Framtiden får utvisa hur det blir. Jag återkommer med innehållet i paketöppningstråden:)

Hahaha, klockrent. Reklamfilmsmakare månne?
 
Minns ni känslan när man var 6-7 år, natten innan julafton? Inte kunna sova, förväntningarna. Känslan är tillbaka, man fick iofs leka jultomte själv den här gången, men ändå. Någonstans i vårt avlånga land tar en man avsked från sin kamrat, om några dagar kommer den att packas upp av mig. Jag tänker att det är en keeper, gör man inte alltid det? Framtiden får utvisa hur det blir. Jag återkommer med innehållet i paketöppningstråden:)
Håller koll på paketöppningstråden då. Kommer bli awesome!
 

kirex

Cartier
I helgen skall jag hämta två fåglar och en fisk. En korp, en koltrast och en djupblå. Vi rör oss i familjerna Breitling och Rolex....
 

Rulle

Audemars
Beställde nyss en ny speedy från ad i holland! Utan att pruta så gav man 28 k för den "nya" med skruvade länken när svenska handlarna vill ha 38 .... Hur kan detta vara möjligt inom eu? Haha
 
Topp