Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den ser ut att ha varit värd att vänta på. Skitsnygg!![]()
Äntligen! [emoji106][emoji2]
![]()
Äntligen! [emoji106][emoji2]
Vilken av dem? Jag är sugen på 003an, skulle säkert inte tacka nej till någon annan heller men hade varit kul att testa en blå klocka.Har en Sumo från Hong kong på väg
![]()
Vilken av dem? Jag är sugen på 003an, skulle säkert inte tacka nej till någon annan heller men hade varit kul att testa en blå klocka.
Minns ni känslan när man var 6-7 år, natten innan julafton? Inte kunna sova, förväntningarna. Känslan är tillbaka, man fick iofs leka jultomte själv den här gången, men ändå. Någonstans i vårt avlånga land tar en man avsked från sin kamrat, om några dagar kommer den att packas upp av mig. Jag tänker att det är en keeper, gör man inte alltid det? Framtiden får utvisa hur det blir. Jag återkommer med innehållet i paketöppningstråden![]()
Håller koll på paketöppningstråden då. Kommer bli awesome!Minns ni känslan när man var 6-7 år, natten innan julafton? Inte kunna sova, förväntningarna. Känslan är tillbaka, man fick iofs leka jultomte själv den här gången, men ändå. Någonstans i vårt avlånga land tar en man avsked från sin kamrat, om några dagar kommer den att packas upp av mig. Jag tänker att det är en keeper, gör man inte alltid det? Framtiden får utvisa hur det blir. Jag återkommer med innehållet i paketöppningstråden![]()
I helgen skall jag hämta två fåglar och en fisk. En korp, en koltrast och en djupblå. Vi rör oss i familjerna Breitling och Rolex....
Nu är fåglarna och fisken hemma! Här är resultatet!
https://klocksnack.se/threads/den-stora-paketöppningstråden.23957/page-109#post-696791
Ser fram emot din öppning
Du som flippar så mkt får nästan teckna storkundsavtal med posten![]()