Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jobbar som rörkrökare, mest Daydate's, Deepsea och vitgulds subar på kollegorna..
Hur sliten är Seamastern?Jobbar även jag som röris, en kollega har tissot, en annan seiko och en tredje med g-shock. Min chef har en Seamaster, en riktigt riktigt sliten en. Chefen är även min far så ska ta ett kort på den någon dag och visa.
Hur sliten är Seamastern?
Konsult inom översättningar, utöver mig som har en Citizen så har dem andra Patek, Rolex och mer Patek, väldigt tråkigt överlag.
Hur kan patek och rolex vara tråkigt?![]()
Det är inte riktigt min typ av klockor. Även om jag skulle kunna tänka mig en äldre sub igen. Annars är jag mer en Breitling kille.
Billiga skitklockor från clas olsson typ, oljerigg.
Vem vill ha på sig sin mekaniska Breitling/Rolex/Omega etc när man åker ut? Som upplagt för att något ska pajja.. Beror juförsig på om man står på drillfloor eller sitter i kontrollrummet![]()
Intressant! Vilken bransch?Inprincip alla har Apple Watch...![]()
Inprincip alla har Apple Watch...![]()
Intressant! Vilken bransch?