Försvarsmakten..Gissa om Suunto och G-shock är populärt! Flygande personal får ju dock förmånen att låna utc skydivern. Går man till de med guldfyllda axlar så syns där en del Breitlings.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jobbar i samma bransch, har hjälp en kollega att köpa en IWC och nu skall jag hjälpa en kvinnlig kollega att köpa ej DJ. Finns även någon enstaka rolex men i övrigt rätt tråkigt![]()
Det verkar finnas en del intresse i branschen i varje fall, kanske främst inom försäljning. Jag jobbar med marknadsföring och där ser man också något finare ibland!![]()
Håller med! Synd att det är så men det är väl en ren vana också. Använde själv telefonen hela tiden tills jag kände att jag ville ha en klocka.Så fort jag nämner mitt klockintresse för de på jobbet så utbrister de "kolla tiden kan man göra i telefåååånen". Suck![]()
Tjejen med exp2 låter som ett jäkla kap!!Studerar.. Har en tjej i klassen med en Rolex Explorer 2, samt två snubbar med omega seamaster. Annars är intresset för klockor svagt och de flesta glider runt med DW eller Gant klockor.
Det kan jag lova digTjejen med exp2 låter som ett jäkla kap!!
KöööööörDet kan jag lova dig![]()
Kan inte tänka mig att det är så vanligt med fina klockor när man studerar. Är ju inte precis så att man har en bra budget att röra sig med, om inte pappa betalar då.Studerar, har sett ett två omega smp i föreläsningssalen, Sjöö Sandström, en ensam Rolex samt några schyssta Seikos.
Annars duggar tyvärr parfyrmklockorna tätt
Tidigare jobb möjligen? Bara för att man har en fin klocka och är ungdom betyder det ej att pappa betalat.Kan inte tänka mig att det är så vanligt med fina klockor när man studerar. Är ju inte precis så att man har en bra budget att röra sig med, om inte pappa betalar då.
Kanske har tagits upp innan men vilken bransch tror ni det är mest prestigefyllt att bära fina klockor?
Tror mer på finans. Där är det jäkligt mycket status. Juridik innefattar ju statsanställda åklagare, handläggare på försäkringskassan osv. Men om vi begränsar oss till advokater ligger de nog högt.Juridik?
Tycker att den stora mängden advokater hyfsat "sunkiga" ut. Sett många advokater och få finurTror mer på finans. Där är det jäkligt mycket status. Juridik innefattar ju statsanställda åklagare, handläggare på försäkringskassan osv. Men om vi begränsar oss till advokater ligger de nog högt.
Sant. Jag har, genom mitt jobb, mest med brottsmålsadvokater att göra. Där är det mycket rolex.Tycker att den stora mängden advokater hyfsat "sunkiga" ut. Sett många advokater och få finur
Kan inte tänka mig att det är så vanligt med fina klockor när man studerar. Är ju inte precis så att man har en bra budget att röra sig med, om inte pappa betalar då.
Studerar.. Har en tjej i klassen med en Rolex Explorer 2, samt två snubbar med omega seamaster. Annars är intresset för klockor svagt och de flesta glider runt med DW eller Gant klockor.
Tjejen med exp2 låter som ett jäkla kap!!
HAHA!MUMS MILF
![]()