• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vilka klockor har du sett idag?

Det lilla jag såg av klockan så såg äkta ut tycker jag. Fick du känslan pga av bäraren?:)

Mja, tror ändå inte det var en kopiekille. Han kunde ha passat med en stor AP också. Köper man en guld Rolexkopia har man noll koll inom klockvärlden eller så är man typ 17 år. Han hade nog hyfsad koll ändå.

I natt såg jag en falsk Daytona och en äkta Milgauss, extra kul var ett den satt på ett Rubber B (eller liknande)

GMT med pepsi betzel på en väldigt storvuxen herre. Han hade kunnat bära upp en panna bättra än Stallone

Stötte på en herre på 7-eleven Linnégatan (Göteborg) igår strax innan 23 med en ploprof. Kommenterade snabbt att den var sjysst innan jag var tvungen att stressa vidare.
Var det någon härifrån?

Inte idag, men i förrgår: en isad gulguld DD på barkad presidentlänk med rejält bilhandlarhäng på en tjock farbror på Smögenbryggan. Både klockan och farbrorn passade i sin omgivning. ;)

Såg en Cartier på trappan upp från tuben påväg
Till skolan. Lökiga bilder men vilken ninja man känner sig som!

image.jpg

image.jpg

Sag en bekant till mig bara en Tag Heuer Carrera. Hade ingen aning om att han var klockintresserad sa blev en trevlig overraskning!:)

Tillbaka
Topp