Det lilla jag såg av klockan så såg äkta ut tycker jag. Fick du känslan pga av bäraren?Ha ha, kul. Tror du den var äkta?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det lilla jag såg av klockan så såg äkta ut tycker jag. Fick du känslan pga av bäraren?Ha ha, kul. Tror du den var äkta?
Det lilla jag såg av klockan så såg äkta ut tycker jag. Fick du känslan pga av bäraren?
Träffade några tjejer inatt, varav en av dessa körde en no-date sub, 0% klockintresse. Men alltid roligt att se.
Det går att diskutera, var tillfället utan en Rolle själv. Men fick ett nummer som går fram till en tjej. Så det är alltid något.Fick du ligga?
Det går att diskutera, var tillfället utan en Rolle själv. Men fick ett nummer som går fram till en tjej. Så det är alltid något.
Inte idag, men i förrgår: en isad gulguld DD på barkad presidentlänk med rejält bilhandlarhäng på en tjock farbror på Smögenbryggan. Både klockan och farbrorn passade i sin omgivning.
Såg en Cartier på trappan upp från tuben påväg
Till skolan. Lökiga bilder men vilken ninja man känner sig som!
Nytt ninjashot!
En DJ av nyare modell på en halvnunig brud
En jävla seiko..
Nytt ninjashot!
En DJ av nyare modell på en halvnunig brud
Passa er, klockentusiaster i New York! JakobZ creepshottar allt!
Fick du ligga med en tjej som hette Rolle?Det går att diskutera, var tillfället utan en Rolle själv. Men fick ett nummer som går fram till en tjej. Så det är alltid något.