• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vilka klockor har du sett idag?

Föredömligt med paparazzibilderna JakobZ! Tycker det borde höra till att alltid posta bild i denna tråd på klockor man sett.

Fick pilla lite på en kunds Panerai Submersible idag. Støddig pjæs!
Panerai sub.JPG

Såg en modern tvåtons-DJ på jobbet idag med en schysst mörkblå tavla. Rätt snyggt, men lite gubbigt på han som var typ 30.

Bratte kronograf och ett gäng flashiga Tradera klockor spottade på maxi i Kalmar! De gillar det vräkiga här nere

Bro Hof GK idag, i sällskapet en Daytona, sub på minst 3 andra jag såg. Förstår inte folk har dessa klockar när de golfar....

Ännu en ganska meningslös listtråd, men idag såg jag följande klockor:

En flygvärd(?) med Rolex Explorer II, svart tavla.
En flygvärd med en Omega SMP med svart tavla.
En chartersvensk med en riktigt sliten och solblekt Omega Seamaster quartz.
En tjock och solbränd chartergubbe med kungen av gubbklockor: Rolex Daydate i guld.

Vilka klockor stirrade DU på idag?

Flög förra veckan och tänkte faktiskt på att flygvärdarna/värdinnorna hade Rolexar (gamla Subben med datum)! Även en flygvärd som hade en Locman (som inte var särskilt snygg).

Är på grönan. Såg en rosé guld hublot och en Ym2 helguldare. Den senare satt på förre Teliachefens handled. Lars Nyberg tror jag han heter.

Såg en GMT med lugholes (och "bilhandlarhäng") på en okänd kvinna på Flustret (Uppsala) i lördags (16/8-14).

Igår var jag på NK i Stockholm och spottade en Sub (No Date).

Tillbaka
Topp