• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vilka klockor har du sett idag?

Mängder av Sub vid Sickla handelsplats utanför Stockholm idag, har nog aldrig sett så många Rolex på en och samma plats.

IWC Pilots Chrono i roséguld, sjukt otippat på ett salladsställe.

(illustrativ bild)

IWC-18k-Rose-Gold-Pilots-Chronograph-B-P-IW371713[4].jpg

En Exp1 på kvinnlig projektledare på jobbet samt en IWC Mark XVI på en närmare kollega. Det finns hopp för mänskligheten! :D

Fullkomlig orgie i matt-tavlade rollar, framförallt gmtar, på en italiensk semesterort.
Höjdpunkten var dock en italienska med en art deco Zenith i tankmodell på ett reptilband. Helt sjukt classy!

Jag såg en kille imorse sporta två natoband på samma arm utan klocka =)

Jag känner honom, det är han som alla talar om, ni vet? Han som sålde bilen för att köpa bensin.

Vad jag har sett förresten, 116610LN i en klädaffär på en herre som kollade på samma jeans som mig. Jag sportade då 116610LV. Febrig och jävlig var jag dessutom och inte på prathumör annars hade inlett en liten diskussion.

Var i en bilhall idag där säljaren jag pratade med sportade en PVD:ad Tag grand carrera.
Trodde det var DJ på jubilee hos alla bilnasare?! :)

Jag fattar hypen
5be0dfbfa2b4f19121bb4bddde70e31e.jpg

En lead jag jobbar på sportade denna klocka med rejält bilhandlarhäng, stirrade ut gubbens arm han måste trott jag var berusad.

När jag blir 70 ska jag oxo ha en sån!

Idag har jag sett klockor. Satt bredvid en tvåtons Daytona på flyget. Bakom satt en norrman med en tvåtonssub och raden bredvid nån safirsub till.
Sen såg jag en chronolink och en ståldaytona. Kan ha varit nån sub till också.
Kul att se klockor av kvalitet på folks armar men man slås ju av modern Rolex vanlighet.

Jag fattar hypen
5be0dfbfa2b4f19121bb4bddde70e31e.jpg

En lead jag jobbar på sportade denna klocka med rejält bilhandlarhäng, stirrade ut gubbens arm han måste trott jag var berusad.

När jag blir 70 ska jag oxo ha en sån!
Jag såg en mycket vacker dam i yngre 40-årsåldern med en sån i dag. Han tyvärr inte börja samtala med henne men blev mycket imponerad av hur hon bar upp den. Otroligt värdigt.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Satt bredvid en man med en svart-tavlad daytona på tåget mellan köpenhamn och malmö idag.
Jäklar vad snygga dom är. :)

Tillbaka
Topp