Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det är för att skatten i Nacka är högre än Stockholm så vi har inte råd med patek..Mängder av Sub vid Sickla handelsplats utanför Stockholm idag, har nog aldrig sett så många Rolex på en och samma plats.
Fin klocka men vad är det för sunkig flygkärra/bolag? turboprop?
Ja Ryan är väl en av få som gillar ju galoninredning =)Känns ryanair eller inrikesbolag.
United äääälskar galoninredning!Ja Ryan är väl en av få som gillar ju galon inredning =)
Jag såg en kille imorse sporta två natoband på samma arm utan klocka =)
Ja Ryan är väl en av få som gillar ju galoninredning =)
Jag såg en mycket vacker dam i yngre 40-årsåldern med en sån i dag. Han tyvärr inte börja samtala med henne men blev mycket imponerad av hur hon bar upp den. Otroligt värdigt.Jag fattar hypen
En lead jag jobbar på sportade denna klocka med rejält bilhandlarhäng, stirrade ut gubbens arm han måste trott jag var berusad.
När jag blir 70 ska jag oxo ha en sån!