• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vilka klockor har du sett idag?

När jag kom till Dulles Airport i Washington (IAD) spanade jag in en Sub (gamla boetten och jag såg inga lugholes).:) När jag reste därifrån såg jag en helguldrolle med svart bezel, kan ha varit en Sub det också.:)

en Daytona, ref. 6xxx med svart läderband ? vid lunchrast på jobbet (DeLaval i Tumba)
Nån här som känner sig träffad ? :)

Snackade med en skön farbror i baren på JFK flygplatsen. Han hade pimpat sin Citizen så här:
image.jpg

image.jpg

Är i Miami Beach på semester. Vad ser man inte här? Högvis med sportrollar, duktigt med dd, en ym i gulguld, några brattar, några hublåå, ett gäng pannor, två dd och en RM. Hittils. Varit här i trettiotre timmar, 6 dagar kvar. Synd att man är för feg för att be att få knäppa bilder.

Rolex DD med diamanter på en tjejkompis arm och en Panerai på hennes killes- mer normalt när man bor i Schweiz även om det inte var några instegsmodeller

• Like
Reactions: Man
Killen framför mig på ett fik körde en 14060 på ett slitet nato. Men pratade i telefon så fick inte till bild.:(

Rolex Explorer, datejust, sub, daytona, gmt, oris i alla dess dormer, omega likaså tag heuer mm och det slutade med att jag gick hem med en sea dweller i bagaget... Ja jag stannade till hos en urmakare på vägen till Ica idag...

Bra möte på jobbet idag; en iwc aquatimer chrono, en iwc portugese i stål samt en i guld, en patek aquanaut samt min skrotsub...

Om vi inte räknar med alla klockbutiker så har jag väl sätt fem triljoner subs/gmt, en guld daytona och en ap roo rose gold :)

Tillbaka
Topp