Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
omen eller leben på besök tro..?Friskis & Svettis Örebro typ 0930.
Snubbe med DD på länk på gymmet, stekare...
Friskis & Svettis Örebro typ 0930.
Snubbe med DD på länk på gymmet, stekare...
Fan, du missade en kaka hos Tomth. Var va du egentligen?
omen eller leben på besök tro..?
En Guld ROC med länk på en dam i hissen på Kungsgatan 49 för 5min sen, fyfan vad Fet...!!
Var och testade en 116710BLNR Hos rob idag. Tror däremot att jag tar den vanliga LN.
Ej GMT men tydligen någon sub. Men bara på lager som ska hämtas ut. 6 månader väntetid på Vanliga 116710ln..
Ej GMT men tydligen någon sub. Men bara på lager som ska hämtas ut. 6 månader väntetid på Vanliga 116710ln..
Men det är ju en GMT du har på handleden?
Var och testade en 116710BLNR Hos rob idag. Tror däremot att jag tar den vanliga LN.
Ja men bakom lås och bom. Det var någons, men lät mig prova den.Hade de en inne?
Märkligt, jag har väntat på min BLNR sedan jag beställde den hos Rob i november (?) och ingen har kontaktat mig att de fått in någon..?
Har min också kommit ROB-1832 ?
Ja men bakom lås och bom. Det var någons, men lät mig prova den.
HoppasFörstår, kanske var min klocka då
Ynglingen i klädbutiken kastade lystna blickar på min Rolex i går. För att bryta isen frågade jag vad han sportade.
Ett enkelt parfymur jag aldrig sett förut men med tydliga inslag av klassisk design.
Grabben blev väldigt glad över att få klämma på min Rolle Hoppas han halkar ner i klockträsket ordentligt!
Här är hans klocka:
Var tvungen att googla upp klockan:
http://cornichewatches.com/shop/heritage-40/
Jag har inget emot designen eller märket. Allt jag sa var att jag inte kände igen märket.Jag tycker faktiskt om Corniches design. Någon som postade sin i Paketöppningstråden för någon månad sedan. Fräsha
Jag har inget emot designen eller märket. Allt jag sa var att jag inte kände igen märket.
Ja, jag kallade det en parfymklocka på grund av kvalitetskänslan när jag höll i uret.
Men blånerade visare, brunt läderband och butterfly-clasp tycker jag är smakfull design.