Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Först tänkte jag: Inte illa att jobba på Ica och ha råd med den klockan.
Jag tror inte hon jobbade på ICA, utan besökte ICA samtidigt som CharlesFörst tänkte jag: Inte illa att jobba på Ica och ha råd med den klockan.
Vidare: Mycket fin klocka och rocken ser OK ut, samtidigt kan man notera att personen inte är för fin för att synas med HM prylar.
Precis, därför skrev jag ju "Först tänkte jag".Jag tror inte hon jobbade på ICA, utan besökte ICA samtidigt som Charles
Vilken typ av besiktning?Körde besiktning på morgonen, en deltagare hade en PP Nautilus 3710.
Hakan på mig hängde i golvet och det var svårt att utföra mitt uppdrag.
Stort "vill ha" på en jumbo.
Bild från nätet:
Efter 30 min på stan i Gbg samt spårvagnen från Hisingen har jag sett 3st Rolex sub och en Omega smp Quartz. Inga Breitllng än...
Vilket hotell?Äldre herre i frukostmatsalen idag som körde en Daytona i gulguld på svart läder. Märks att man bor på Öfvre...
Best Western Karlaplan.Vilket hotell?
Schtedkigt! Men hade killen (eller du för den delen) något att titta på, såg ut att mest vara "skräp"?Var nyss på kaplans och kollade in lite inför morgondagens auktion. En man före mig i kön hade en Patek 5980 1r. Första jag sett i naturen.
- IWC Portofino Mark XII på en kille i 25-30-årsåldern som satt vid bordet intill på en uteservering i Kungsträdgården. Pratade med sin dam om att han hade en Oris på gummi och att en kompis köpt en vintage Longines han körde på nato. Hade rutig kavaj från Oscar Jacobson och datorväska från Swedbank, nån härifrån?