@Aquaracer2 gvs?en kompis köpt en vintage Longines han körde på nato.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
@Aquaracer2 gvs?en kompis köpt en vintage Longines han körde på nato.
Även om det funnits en IWC Portofino (auto) med Mark XII liknande urtavla, så finns det ingen "IWC Portofino Mark XII".
/QUOTE]
Stod visst tolv som XIIÄven om det funnits en IWC Portofino (auto) med Mark XII liknande urtavla, så finns det ingen "IWC Portofino Mark XII".
En av få klockor jag skulle vilja ha i Pt
Såg en Panerai idag på jobbet (jobbar i butik). Jag sade "schysst panna!". Hoppas han förstod vad jag menade...
Haha vad roligt!Klart jag fattade
Var min Panerai 510 på Assolutamente armband du kommenterade, tack!
Världen är liten ibland.
Tror för övrigt att jag även såg @Spenser66 på cafe i just Nacka Forum idag? Köpt en bok om knutar och knopar och hade en PVD historia på armen?
Jag kollade på en BB men köper nog ny istället, blev rätt inflaterade priser. Han kikade på en simpel reverso vad jag såg men kan varit någon annan anledning han var där också.Schtedkigt! Men hade killen (eller du för den delen) något att titta på, såg ut att mest vara "skräp"?
I går såg jag något som tar priset på udda. På tåget hem från Stockholm står en kille före mig och ska gå av i Eskilstuna. På armen har han en TOM boett på läderband. Inget glas och inget urverk. Jag såg handleden rakt genom boetten. Och det gjorde han också för reflexmässigt tittade han på handleden!
Men detta är kanske ett nytt mode som jag missat....
Härlig kvalitet på asken.
Såg den här på ett Museum i Prora Tyskland. Ser ut som en GUB Glashutte Spezimatic men säker är jag inte....
Hedrar dig att du inte kände igen modellen....och en O.N.E av okänd modell
Hehe, såg denna snubben på perrongen, var tvungen att åka en hållplats för att få en bättre bild på monstret hehe