Magnus Eriksson
Basic
Såg en Certina DS1 på en kollega och en annan hade köpt en Knut Gadd. Gadden ska jag klämma och känna på någon dag. Snygg vit tavla hade den iaf.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kan du PM:a mig när du klämt på Knut Gadde'n ? Jag är väldigt sugen på en sådanSåg en Certina DS1 på en kollega och en annan hade köpt en Knut Gadd. Gadden ska jag klämma och känna på någon dag. Snygg vit tavla hade den iaf.
Ska försöka komma ihåg det. Det var decagon white modellen och tavlan med sin struktur fångade mitt öga direkt. Bärs större än 38mm och strutsbandet var inte så dumt.Kan du PM:a mig när du klämt på Knut Gadde'n ? Jag är väldigt sugen på en sådan
Varför inte en Hublot med fastbroderat nånting som ser ut som bajs?Om nu den där regnbågs-daytonan är fejk så är det sjukt roligt att personen valt en kopia på en extremt tacky klocka.
Lite som att köpa en LV-kopia i Thailand med fastbroderade bajskorvar på.
Igår såg jag för första gången inte bara en utan två apple watch. De kommer.....kidsen är än så länge ensamma i sina respektive skolor med aw.
Det skriker kinesisk Triad om den där alltså.Varför inte en Hublot med fastbroderat nånting som ser ut som bajs?
bra prioVar iofs inte idag, men för någon vecka sedan bar killen i kassan i min lokala Ica-butik en 5711 Nautilus. Snubben kan inte ha varit många år över 20..
Kaxigt"Kan den där Castro så kan väl jag"...sa den äldre damen i kön på Chokladfabriken
Lyckades tyvärr inte se märke på klockorna, men kör man dubbelt så tycker jag ändå att hon har förtjänt sin plats på forumet.
"Kan den där Castro så kan väl jag"...sa den äldre damen i kön på Chokladfabriken
Lyckades tyvärr inte se märke på klockorna, men kör man dubbelt så tycker jag ändå att hon har förtjänt sin plats på forumet.
Är det en blindstav hon har där lutande mot disken? Kan eventuellt förklara att hon bar dubbla armbandsur, eller?
En kollega bad mig kolla om den nyinköpta klockan från Clas Ohlson (!) hade en spricka i glaset eller om det skulle vara så. "Du gillar ju klockor, och kan väl lite om sånt här". Det var jobbiga minuter då jag tvingades hålla i den. Och ja, det var en spricka i glaset på den helt nya klockan från Clas Ohlson. Nu måste jag gå och duscha och tvaga hela kroppen. Bort med smutsen.
Ser ut som en blindklocka ena av dom! Sitter en knapp man kan trycka på och då talar en röst om tiden. Den moderna tolkningen av minuten repeaternVarför ha klocka om man inte ser tiden
En kollega bad mig kolla om den nyinköpta klockan från Clas Ohlson (!) hade en spricka i glaset eller om det skulle vara så. "Du gillar ju klockor, och kan väl lite om sånt här". Det var jobbiga minuter då jag tvingades hålla i den. Och ja, det var en spricka i glaset på den helt nya klockan från Clas Ohlson. Nu måste jag gå och duscha och tvaga hela kroppen. Bort med smutsen.
Visste inte att det fanns klockor på Clas Ohlsson, nu blir man ju nästan lite sugen...