• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vilka klockor har du sett idag?

Denna låg på mitt skrivbord när jag trillade in i morse. Kvalitén är nästan överväldigande och jag vill att ni speciellt lägger märke till det vackert dekorerade urverket.:hungover:
Huvuden skall rulla!!!!
image.jpeg
image.jpeg

Omega PO (2500 tror jag) på armen på besökande säljare idag. Konstigt nog blev jag mer välvilligt inställd och handlade lite prylar av honom, trots att jag "inte skulle ha nåt".

Han respekterar sig själv så mycket att han kanske skiter i vad andra tycker. Hur rullar du?
Förvisso, en man som bär damaccessoarer säger ofta mycket om mannen. Dessutom ser bezeln lagom ljusblå ut jämfört med tavlan vilket får mig att höja ögonbrynen jämfört med en keramiskt 116613, samtidigt som boetten är för tjock jämfört med en 16613. Hur rullar jag? Ja det vet i fåglarna, men sällan bärandes kvinnliga attiraljer.
Du ska la skita i vilket armband han har på sig eller? Tråden handlar om klockor.
Helhetsintrycket ofta säger mycket om en människa så skall man knappast "skita i vilket armband han har på sig". Klockan är fake. Basta.

Förvisso, en man som bär damaccessoarer säger ofta mycket om mannen. Dessutom ser bezeln lagom ljusblå ut jämfört med tavlan vilket får mig att höja ögonbrynen jämfört med en keramiskt 116613, samtidigt som boetten är för tjock jämfört med en 16613. Hur rullar jag? Ja det vet i fåglarna, men sällan bärandes kvinnliga attiraljer.

Helhetsintrycket ofta säger mycket om en människa så skall man knappast "skita i vilket armband han har på sig". Klockan är fake. Basta.
Hermes armbanden finns även för män...

Tillbaka
Topp