BadkarsPiraten
Guld
En blå 16613 på loungen nyss!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Äkta eller ej - men vilken man med självrespekt hänger på sig ett Hermes Clic-Clac på högerarmen?
TT sub på gröna linjen
Du ska la skita i vilket armband han har på sig eller? Tråden handlar om klockor.Äkta eller ej - men vilken man med självrespekt hänger på sig ett Hermes Clic-Clac på högerarmen?
Han respekterar sig själv så mycket att han kanske skiter i vad andra tycker. Hur rullar du?Äkta eller ej - men vilken man med självrespekt hänger på sig ett Hermes Clic-Clac på högerarmen?
Dom ska ha cred för att dom satte en boxande grip istället för en stegrande häst i logotypen!Denna låg på mitt skrivbord när jag trillade in i morse. Kvalitén är nästan överväldigande och jag vill att ni speciellt lägger märke till det vackert dekorerade urverket.
Huvuden skall rulla!!!!
Haha, magiskt!
TT sub på gröna linjen
Förvisso, en man som bär damaccessoarer säger ofta mycket om mannen. Dessutom ser bezeln lagom ljusblå ut jämfört med tavlan vilket får mig att höja ögonbrynen jämfört med en keramiskt 116613, samtidigt som boetten är för tjock jämfört med en 16613. Hur rullar jag? Ja det vet i fåglarna, men sällan bärandes kvinnliga attiraljer.Han respekterar sig själv så mycket att han kanske skiter i vad andra tycker. Hur rullar du?
Helhetsintrycket ofta säger mycket om en människa så skall man knappast "skita i vilket armband han har på sig". Klockan är fake. Basta.Du ska la skita i vilket armband han har på sig eller? Tråden handlar om klockor.
Vad gör han? Håller han i något?
TT sub på gröna linjen
Hermes armbanden finns även för män...Förvisso, en man som bär damaccessoarer säger ofta mycket om mannen. Dessutom ser bezeln lagom ljusblå ut jämfört med tavlan vilket får mig att höja ögonbrynen jämfört med en keramiskt 116613, samtidigt som boetten är för tjock jämfört med en 16613. Hur rullar jag? Ja det vet i fåglarna, men sällan bärandes kvinnliga attiraljer.
Helhetsintrycket ofta säger mycket om en människa så skall man knappast "skita i vilket armband han har på sig". Klockan är fake. Basta.
Absolut, men inte med den designen på H:et (herrmodellen saknar böjda kranskanter). Han bär en fejkad dam-modell i någon obskyr oversize.Hermes armbanden finns även för män...
I see, bra kollAbsolut, men inte med den designen på H:et (herrmodellen saknar böjda kranskanter). Han bär en fejkad dam-modell i någon obskyr oversize.
Patek Philippe Nautilus... har inte hämtat mig än... förhäxande vacker, trots sin enkelhet.
Vad gör han? Håller han i något?
Ser ut som att han försöker kväva ett litet djur i handen..
Svar ja.I Sthlm?
Eller så är han nyrik?Denna korre står just nu på Subway med en Rosé guld Hublot skeleton.
Baserat på hur snubben ser ut så säger jag råfejk...
Eller så är han nyrik?
Det händer dock att jag går ned till Hemköp i mjukisbyxor och Sub
Nä, men jag skulle nog också ha gissat på att den är falsk, heheJa jag kan ju ha fel
Men såg förjävligt ut iallafall!
Inte för att vara sån nu, men hur ser du ut när du har RO på armen?Ja jag kan ju ha fel
Men såg förjävligt ut iallafall!
Inte för att vara sån nu, men hur ser du ut när du har RO på armen?
Jag vill påstå att den där snubben, utifrån bilden, ser ut att käka efter träning typ.
Känns lättare att döma någon i sina vanliga kläder.Jag går iallafall inte med mjukisbyxor
Men visst, point taken!
Han var inte ansträngd alls så det tror inte jag, tyvärr :/